کد خبر : 1290562 | 29 آذر 1394 ساعت 09:58 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

مقانلو؛

یعقوبی و نصرآزادانی نفرات 2 و 3 تیم ملی بودند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بعد از آسیب‌دیدگی اسبقی، ابولفضل یعقوبی و علیرضا نصرآزادانی را در مسابقات حاضر کردیم تا سد راهی برای رقبای بهنام باشند.

یعقوبی و نصرآزادانی نفرات 2 و 3 تیم ملی بودند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بیژن مقانلو عنوان کرد: بهنام اسبقی با وجود اینکه 240 امتیاز را با غیبت در رقابت‌های قهرمانی جهان و سه مسابقه گرندپری از دست داد اما باز هم با توجه به رنکینگش شانس بیشتری داشت و به همین دلیل از او استفاده شد. قاعدتاً برای اینکه حریفان او در این مدت نتوانند امتیازات خود را بالا ببرند، باید از نفر دوم و سوم خودمان نیز در این میدان‌ها استفاده می‌کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به رنکینگ نفرات ابوالفضل یعقوبی نفر دوم و تیم و علیرضا نصرآزادانی نفر سوم تیم بود و به همین دلیل آنها را در مسابقات حاضر کردیم، البته باید اشاره کنم که بعد از حضور نه چندان مطلوب اسبقی در تورنمنت آلمان به او گفتیم در صورت عدم بهبودی عملکردش از دیگر نفرات استفاده می‌کنیم اما پس از بازگشت به ایران طی تماس تلفنی از ما خواست تا به او فرصت دهیم تا با توجه به بردش در رقابت‌های انتخابی و غلبه بر محمد باقری‌معتمد او را به رقابت‌های قهرمانی آسیا ببریم که این شانس به او  داده شد و همان طور که همه دیدند، موفق به قهرمانی در این مسابقات و کسب عنوان بهترین بازیکن شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: برای بازی‌های آسیایی هم انتخابی گذاشتیم و اتفاقاً این انتخابی‌ها در حضور اصحاب رسانه انجام شد. از این به بعد هم هر مسابقه‌ای که در پیش باشد به همین ترتیب عمل می‌کنیم و مشکلی از این بابت در تیم وجود ندارد. تنها راه حضور در اردوهای تیم ملی تکواندو حضور در میدان‌های انتخابی یا داشتن رنکینگ استاندارد است. رنکینگ نفرات باید تا نفر سی‌ و دوم لیست اعلامی باشد.

مقانلو گفت: بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی در این وزن در اردو خواهند بود و قطعا در صورت آغاز شدن گرندپری‌ها و مسابقاتی که امتیاز المپیک 2020 در آن تقسیم می‌شود، مجددا در مسابقات حاضر خواهیم شد.


دیدگاه‌ها