کد خبر : 1291068 | 01 دی 1394 ساعت 10:25 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

شمس: دروغ بزرگ آقایان را کسی باور نمی‌کند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران معتقد است تورنمنت چین نه تنها باعث شد بهترین بازیکن چپ پایمان را برای مسابقه‌های آسیایی و لیگ برتر از دست بدهیم بلکه سبب شد ابهت تیم ایران مقابل چین که در بازی‌های آسیایی هم‌گروه ایران است، شکسته شود.

شمس: دروغ بزرگ آقایان را کسی باور نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین شمس درباره تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: قبلا توسط فدراسیون و کمیته فنی فوتسال اعلام شده که مربی‌های تیم ملی حق ندارند همزمان در باشگاه‌ها هم فعال باشند اما می‌بینیم که رد پای یکی از مربی‌های تیم ملی در یکی از باشگاه‌های لیگ یک در یکی از تیم‌های جنوبی کشور دیده می‌شود و وعده‌هایی به بازیکنان آن تیم برای حضور در تیم ملی داده می‌شود. همچنین 2-3 بازیکن که برای یکی از تیم‌های منحل شده لیگ هستند را با وعده تیم ملی به آن تیم خاص بردند. باید بگویم که هم کمیته فنی و هم فدراسیون فوتبال در این موضوع بسیار ضعیف عمل کرده است.

او درباره تورنمنت چین گفت: باید دید که تورنمنت چقدر برای ما ارزشمند بود و تیم‌هایی که آنجا حضور داشتند در چه حدی بودند که آمدند با تیم پنجم رنکینگ جهان بازی کنند و در مقابل، این بازی‌ها چه دستاوردی برای ما داشت.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: مسئولان محترم گفتند که میانمار جزو تیم‌های خوب آسیا است ولی فوتسالی‌ها این دروغ بزرگ را باور نمی‌کنند. دروغ بزرگ دیگری که در رابطه با تورنمنت چین به مردم گفتند این بود که با جوانان به تورنمنت چین رفتند در حالی که بازیکنانی که همراه تیم رفتند بازیکنانی بالای 25 سال بودند. اسماعیل‌پور، جاوید، حسن‌زاده و سپهر محمدی از بزرگسالان هستند. حتی محمد کوثری که جدیدا به تیم ملی رفته و بسیار توانمند و شایسته است 30 سال سن دارد. البته باید بگویم او خیلی وقت پیش‌ باید به تیم ملی دعوت می‌شد.

شمس با اشاره به نتیجه تساوی ایران و چین گفت: متاسفانه به این تورنمنت می‌روند و با چین بازی می‌کنند و با این کار ابهت تیم پنجم جهان را می‌شکنند و این موضوع باعث می‌شود که ترس چین از تیم ملی ایران در مسابقه‌های آسیایی ریخته شود. من باید از همین الان برای مسابقه‌های آسیایی اعلام خطر کنم چرا که با در نظر گرفتن این دروغ‌ها، قهرمانی ایران در مسابقه‌های آسیایی در ابهام است.

وی افزود: در حال حاضر به خاطر تورنمنت چین، لیگ ایران یک هفته عقب افتاده است و خواهید دید که این موضوع تاثیر نامطلوبی در لیگ خواهد داشت. ضمن اینکه در این مسابقه‌ها پای بهترین بازیکن چپ پای ایران به نام قاسم عروجی را شکستند و پای او باید سه ماه در گچ باشد. این اتفاق فقط بابت یک تورنمنت تفریحی رخ داد.

شمس درباره لیگ برتر فوتسال ایران نیز اظهار کرد: در حال حاضر 5 تیم برای صعود و 5 تیم برای سقوط می‌جنگند و در آن وسط سه تیم حفاری، یاسین پیشرو و آذرخش بندرعباس است که خیالشان راحت است که صعود یا سقوط نمی‌کنند.

او ادامه داد: مسابقه‌ها بسیار حساس است و نقش چیدمان داوری در این مسابقه‌ها بسیار مهم است. ممکن است این هفته تکلیف صعود کنندگان و سقوط کنندگان مشخص شود.

دیدگاه‌ها