کد خبر : 1291542 | 03 دی 1394 ساعت 00:37 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

شالکه خواهان مهاجم فرانسوی دیناموکیف

مدیر ورزشی شالکه تصمیم دارد در وقفه زمستانی به تقویت ترکیب این تیم اقدام کند و برای این منظور بازیکنی فرانسوی را زیر نظرگرفته است.

شالکه خواهان مهاجم فرانسوی دیناموکیف
به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه شالکه دور رفت فصل جاری را با فراز و نشیب پشت سر گذاشت و در نهایت توانست خود را تا رتبه ششم جدول بالا بکشد، مشخص شد یکی از ضعف‌های این تیم مربوط به فقدان خلاقیت در خط حمله است.
به همین دلیل هورس هلت ،مدیر ورزشی این باشگاه آبی‌پوش، تصمیم دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعال ظاهر شود. "بیلد" نوشت پس از کاهش احتمال جذب رناتو آگوستو از کورینتیانس برزیل، هلت یک مهاجم مراکشی-فرانسوی را زیر نظر گرفته است. یونس بلهندا 25 ساله که در حال حاضر پیراهن دینامو کیف اوکراین را بر تن می‌کند، با درخشش در فصل اخیر تبدیل به یکی از ستاره‌های این تیم شده است و ارزش او در بازار نقل و انتقالات نزدیک به نه میلیون یورو برآورد می‌شود. او سال 2013 از مون‌پلیه فرانسه به دینامو کیف اوکراین پیوست.
گفتنی است آندره برایتن‌رایتر ،سرمربی شالکه، اخیرا گفته بود:" به لطف شیوه‌های متنوعمان در به جریان انداختن بازی خیلی سریع می‌توانیم به یک سوم زمین حریف راه پیدا کنیم اما بعد از آن کارمان برای یافتن یک راه حل برای تمام کردن ماجرا دشوار می‌شود. به همین دلیل مهم است که خط حمله تیم ما گزینه‌های دیگری در کیفیت و خلاقیت ابداع کند."

دیدگاه‌ها