کد خبر : 1291836 | 04 دی 1394 ساعت 17:05 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: روحیه پیروزی طلبی در یووه موج می‌زند

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس عنوان کرد که در تیمش روحیه پیروزی موج می‌زند.

دیبالا: روحیه پیروزی طلبی در یووه موج می‌زند
به گزارش "ورزش سه"، پس از شروع بسیار ضعیف، یووه توانست به فرم خوب خود بازگردد و تا رده ی چهارم صعود کند. حال آنها با اینتر صدرنشین تنها 3 امتیاز فاصله دارند و دیبالا این موضوع را به خاطر وجود روحیه پیروزی در تیمش می‌داند.
او گفت:" من انگیزه کسب پیروزی را به دست آوردم که چیز عجیب و متفاوتی است. پس از فینال چمپیونزلیگ در برلین، با هواپیمای تیم برگشتم و یک چیزی من را خیلی مجذوب خود کرد. مارکیزیو پیش من آمد و خودش را معرفی کرد و گفت که خوب آماده شوم زیرا سال بعد برای تمامی جام‌ها می‌جنگیم. فوق‌العاده بود. آنها به تازگی در فینال چمپیونزلیگ بازی کرده بودند و به جای اینکه به فکر تعطیلات باشند، به فکر سال بعد بودند. همانجا بود که فاصله بین پالرمو و یوونتوس را متوجه شدم."
دیبالا درباره شرایطش در یووه گفت:" امیدوار بودم بتوانم 15 گل در این فصل بزنم و تا به ینجای کار 10 گل زده ام و باید هدف را بیشتر کنم. اماده هر کاری هستم. خانواده ام چیزهایی که دیگران جرات گفتنش را ندارند به من می‌گویند و خودم از خودم انتقاد می‌نم و می‌دانم که چه وقت‌هایی کار اشتباهی انجام داده ام. اگر لازم باشد برادرم به من سیلی می‌زند. گوستاوو 35 ساله و ماریانو 32 ساله هستند. آنها در فوتبال خوب بودند ولی شهامت و انگیزه ی دنبال کردن رویاهایشان را نداشتند."

دیدگاه‌ها