کد خبر : 1292190 | 06 دی 1394 ساعت 10:26 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

انتظارمان همکاری دوباره سازمان لیگ است

اخوت: بازیکن مثل آزمون زیاد داریم

سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که سازمان لیگ در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر به گونه‌ای عمل کند که به تیم امید آسیبی وارد نشود.

اخوت: بازیکن مثل آزمون زیاد داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین اخوت در خصوص تعویق دو بازی لیگ به دلیل آلودگی هوا و احتمال تغییر برنامه‌های هفته هفدهم که ممکن است با برنامه آماده‌سازی تیم امید تداخل پیدا کند، گفت: اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم امید روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کردند که در این جلسه تاریخ سفر و برنامه‌های تیم برای حضور در قطر مشخص شد. بعد از این جلسه بود که سازمان لیگ برای تعویق دو بازی لیگ به دلیل شرایط آب‌وهوایی و آلودگی تصمیم‌گیری کرد و به نظرم بهترین تصمیم هم بود، چراکه باید سلامتی تمام بازیکنان مدنظر گرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر برنامه هفته هفدهم لیگ اعلام نشده و چون زمان برای تیم امید کم است، انتظار داریم سازمان لیگ مانند همیشه که با ما همکاری داشته، این بار هم همکاری لازم را داشته باشد. اگر قرار باشد بازیکنان تیم امید دو بازی سنگین را در آستانه مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند، شرایط تیم سخت خواهد شد، چراکه تقریباً ما لیست نهایی‌مان را مشخص کرده‌ایم. تمام برنامه کادرفنی روی این نفرات است و اگر خدایی نکرده اتفاقی برای آنها رخ دهد، تیم امید در آستانه مسابقات آسیب می‌بیند.

سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: طبق برنامه روز جمعه مراسم بدرقه تیم امید برگزار می‌شود، شنبه صبح به سمت مشهد می‌رویم و بعدازظهر هم راهی امارات خواهیم شد. در این زمینه امیدواریم سازمان لیگ در برنامه‌ریزی کمک کند و برای تیم‌هایی که بازیکنان تیم امید را در اختیار دارند، شرایط خاصی را در نظر بگیرد. حتی اگر چند بازی لیگ به بعد از مسابقات انتخابی المپیک منتقل شود، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی رخ دهد.

اخوت درباره آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش و سردار آزمون برای همراهی تیم امید، اظهار داشت: جهانبخش و آزمون جزو بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند در ترکیب تیم امید تأثیرگذار باشند. با توجه به قوانین فیفا و حضور این بازیکنان در تیم‌های اروپایی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم این دو بازیکن را به همراه داشته باشیم و حتی اگر نیاز باشد کادر مدیریتی و فنی تیم امید با مسئولان باشگاه‌های یا مربیان آنها جلسه حضوری برگزار می‌کنند، اما اگر هم نتوانستیم از این نفرات استفاده کنیم بازیکنان خوب و تأثیرگذار زیادی در تیم امید داریم که بتوانند موفق عمل کنند.

وی در خصوص اینکه شنیده شده سردار آزمون به دلیل جراحی بینی آمادگی لازم را برای همراهی تیم امید ندارد و مدارک پزشکی‌اش را هم به کادر پزشکی تیم و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارائه نکرده است، گفت: در این زمینه به کادر پزشکی مأموریت داده شده تا وضعیت این بازیکن را بررسی کنند و نتیجه را به خاکپور بگویند. اگر آزمون شرایط داشته باشد در لیست 23 نفره خواهد بود، اما اگر شرایط جسمی و فیزیکی این بازیکن طوری باشد که نتواند به تیم امید کمک کند، بازیکنانی مانند سردار آزمون در تیم‌های لیگ برتری زیاد داریم که بتوانند در خط حمله تیم امید قرار بگیرند.


دیدگاه‌ها