کد خبر : 1292256 | 06 دی 1394 ساعت 14:07 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

خیری: سوشا بهترین کار را انجام داد

حمایت گلزن پدیده از دروازه‌بان پرسپولیس!

هافبک پدیده مشهد که این فصل مقابل استقلال موفق به گلزنی شده بود ، این‌بار دروازه پرسپولیسی ها را باز کرد تا به این ترتیب نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

حمایت گلزن پدیده از دروازه‌بان پرسپولیس!
به گزارش "ورزش سه"، مهدی خیری در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس گفت: ما منطقی بازی کردیم و این را می‌دانستیم که حریف از کجاها ضربه می‌زند و از نقطه ضعف آنها استفاده کردیم. بعد از آنکه بازی 2 ـ 1 شد، موقعیت‌هایی داشتیم. خود من می‌توانستم به جز آن یک گل گل‌های دیگری بزنیم، سوشا اجازه این کار را به من نداد، در یک صحنه هم خطا روی من انجام داد که اخراج شد. در کل ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: داوری به ضرر ما بود و تمام صحنه‌های 50 ـ 50 را به نفع پرسپولیس سوت می‌زد. در یک صحنه دفاع پرسپولیس را دریبل زدم و از او رد شدم جالب اینجاست که داور به من کارت زرد نشان داد. مگر می‌شود وسط زمین تمارض کرد. آن صحنه خیلی برایم عجیب و غریب بود و دقیقا این اتفاق زمانی افتاد که ما 2 ـ 1 جلو بودیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد اخراج سوشا مکانی درست بود یا خیر پاسخ داد: صددرصد درست بود، من دریبل 2 طرفه روی او زدم و او اگر آن کار را نمی کرد به احتمال زیاد آن توپ گل می‌شد، به نظرم سوشا بهترین کار را انجام داد.

این بازیکن که فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت و به غیر از آن یک گلی که وارد دروازه پرسپولیس کرد می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند در مورد اینکه چرا موقعیت هایش را از دست داد، اینگونه توضیح می‌دهد: فوتبال همین است و طبیعتا همه موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. ما در همه بازی‌ها خوب کار می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی داریم. یکسری مشکلات وجود دارد که اگر برای نیم فصل دوم آنها را درست کنیم و یاران خوبی به تیممان تزریق کنیم، قطعا خیلی بهتر از این‌ها می‌شویم.

وی که در این فصل سرخابی‌های پایتخت گل زده می‌گوید: همه بازی‌ها 3 امتیاز دارد ولی از طرفی گل زدن به تیم‌های بزرگ هنر است. در بازی دیروز هم توانستم توپی که معین عباسیان برایم در عرض فرستاد تبدیل به گل کند. این گل را به خانمم و دخترم  لیانا که الان پیشم نیستند تقدیم می‌کنم.
خیری در پایان در مورد دیدار با فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: فولاد تیم بدی نیست و شاکله یک تیم خوب را دارد. درست است که چند بازی است نتیجه نمی‌گیرم اما بالاخره بازی سختی داریم و باید با ا متیاز برگردیم. و بتوانیم قبل از تعطیلات کارمان را خوب تمام کنیم.

دیدگاه‌ها