کد خبر : 1292274 | 06 دی 1394 ساعت 15:27 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمندانی و توپش را با هم زدیم

بیات: آمدم زیارت و به پدیده پیوستم !

محسن بیات بعد از یک نیم فصل دوری از فوتبال این‌بار با پیراهن پدیده مشهد دوباره به لیگ‌برتر بازگشت.

بیات: آمدم زیارت و به پدیده پیوستم !
به گزارش "ورزش سه"، بیات در مورد پیوستن به تیم پدیده مشهد می‌گوید:  بعد از اینکه خیلی از آقایان دوست نداشتند من در لیگ‌برتر باشم و بعد از اینکه 16 سال از عمرم و زندگی‌ام را در فوتبال گذراندم و فقط با 24 بازی از لیگ‌برتر دور شدم، دوباره برگشتم. از لیگ یک پیشنهادات زیادی داشتم که قسمت نشد بروم و خدا خواست که دوباره در لیگ‌برتر بازی کنم. مواقعی که مشکل داریم یادمان می‌افتد که یک امام رضا نیز داریم. هر موقع گیر افتادم همیشه اول از خدا خواستم ولی این‌بار به صورت کاملا اتفاقی خانمم گفت که به زیارت امام رضا برویم و به مشهد آمدیم و من هم جلسه‌ای با مسوولان پدیده داشتم و آقای مهاجری لطف کرد. من شاگرد 8 سال پیش آقای مهاجری و آقا فیروز بودم و بعد از اینکه یک نیم فصل را بیرون بودم که خیلی هم جذب کردنم سخت بود تمام تلاششان را برای جذب من انجام دادند. خوشحالم که دیروز توانستم جواب اعتماد آقای مهاجری را بدهم.

او در مورد دیدار با پرسپولیس ادامه داد: آقای مهاجری در این نیم فصل مصدومان بسیاری داشت در همین بازی دیروز بعضی از بازیکنان خوبمان را در اختیار نداشتیم. پرسپولیس هم یک تیم کاملا هجومی بود و اگر این بازی را می‌بردیم از لحاظ روحی خیلی بالا می آمدیم. ان‎شاءالله بازی با فولاد را که 6 امتیازی است بتوانیم ببریم.

مدافع پدیده در مورد خطایی که روی میلاد کمندانی بازی پرسپولیس انجام داده و اولین کارت زردش را در بازگشت به لیگ‌برتر گرفت می‌گوید: برنامه تاکتیکی پرسپولیس این بود که از سمت راست خط دفاعی ما حمله کند و 4 بازیکن در این پست داشتند. میلاد کمندانی هم بازیکن جوانی است من آمدم توپش را بزنم و خودش و توپش همه را با هم زدیم!

این بازیکن در پایان افزود: من در زندگی‌ام واقعا مدیون خیلی‌ها بخصوص 3 نفر یعنی آقایان ضیایی، مهاجری و مدیرعامل چند سال پیش صبا یعنی آقای مجید پیرترسا هستم. این جمله مدیرعاملمان همیشه در ذهنم است می‌گفت خدا در دو حالت به بنده‌هایش می‌خندد حالت اول زمانی است که او دوست دارد یکی بالا بیایند و بنده‌هایش نمی‌گذارد و حالت دوم زمانی این است که بنده‌ها می‌خواهند یکی را بالا ببرند ولی خدا نمی‌خواهد. در آخر یک بار دیگر از آقای مهاجری تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم به تیم پدیده کمک کنم.

دیدگاه‌ها