کد خبر : 1292353 | 06 دی 1394 ساعت 18:45 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی: نیامدنمان هماهنگ شده نبود

شاهین مجیدی می گوید من یک یک ریالی دریافت نکرده ام و بهتر است مسئولان رضایت نامه را بدهند.

مجیدی: نیامدنمان هماهنگ شده نبود
شاهین مجیدی در گفت وگو با"ورزش سه"، درباره دلیل نرفتنش به اهواز گفت: ما بعد زا بازی با نفت تهران منتظر بودیم برایمان بلیط بگیرند تابه اهواز بروم اما پی گیری نکردند و چندین بار خودم تماس گرفتم. ساعت 2-3 بعداز ظهر روز شنبه تماس گرفتند و البته من درگیر کارهای بیمارستان مادرم بودم نتوانستم جواب بدهم. اگر من بعد از سه روز بدون تمرین به زمین بازی می رفتم و بازی کردم و مصدومیتی برای من پیش می آمد کی جواب می داد؟ نیامدن دیگر بازیکنان با وضعیت من فرق می کند و اصلا این حرکت هماهنگ شده نبود.

دفاع استقلال اهواز درباره حضورش در اهواز گفت: من بدون دریافت یک ریالی در این تیم بازی کردم و در سال 1394 هیچ دریافتی نداشته ام. بالاخره من شغلم فوتبال است و خرج خانه را می دهم.باید این را بگویم بیماری مادرم و حتی نرمال نبودن خانواده ام از این فوتبال است و من خانواده و مادرم را بیش تر از فوتبال دوست دارم، فوتبالی که عشق من است.

شاهین مجیدی در انتها گفت : این شرایط برای بچه های بومی شاید خوب باشد برای غیربومی ها اصلا خوب نیست، مربی و مدیرعامل گفته اند می خواهیم تیم را بومی کنیم و به نظر من بهترین کارهمان بومی کردن است. من یک یک ریالی دریافت نکرده ام و بهتر است مسئولان رضایت نامه را بدهند تا نیم فصل دوم بتوانیم به دنبال فوتبال خودمان برویم.

دیدگاه‌ها