کد خبر : 1292600 | 07 دی 1394 ساعت 18:49 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی‌فر:ثابت کرده‌ایم شخصیت قهرمانی داریم

هافبک جوان سپاهان با توپی که در ثانیه‌های پایانی بازی از روی خط دروازه بیرون کشید، تیمش را به نوعی نجات داد.

قائدی‌فر:ثابت کرده‌ایم شخصیت قهرمانی داریم
به گزارش "ورزش سه"، سعید قائدی‌فر در مورد تساوی مقابل استقلال‌خوزستان گفت: بازی خوبی بود، همان آنها موقعیت داشتند هم ما. بعد از آنکه گل به ثمر رساندیم باز هم موقعیت داشتیم. ان‎شاءالله با آمدن شیمبا و پادووانی شرایطمان برای نیم فصل دوم بهتر می‌شود. در ادامه هم بازی سختی با ذوب‌آهن داریم که امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم.

او در مورد توپی که از دم خط دروازه بیرون کشید و تیمش را نجات داد ادامه داد: دقیقه 90 بود که آن توپ را بیرون کشیدم و خدا را شکر توانستم به تیمم کمک کنم.

این بازیکن که اعتقاد دارد سپاهان در بازی‌هایی که نتیجه نگرفته دچار بدشانسی شده در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در هر بازی موقعیت‌هایی داریم که با بدشانسی از دست می‌رود. در بازی قبلی موقعیت‌هایی زیادی داشتیم که اگر در ادامه خوش شانس باشیم می‌توانیم تیم‌ها را ببریم و سپاهان تیم بزرگی است و همیشه نیم فصل دوم خیلی خوب کار می‌کند. ما پارسال هم به همین شکل بودیم چون سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و بارها این را ثابت کرد و در ضمن ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند سپاهان را متحول کنند. امیدوارم نیم فصل دوم شرایط خوبی را رقم بزنیم و با نتایجی که می‌گیریم رتبه خوبی کسب و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی در مورد کار کردن زیرنظر استیماچ می‌گوید: او مربی با دانشی است و سابقه خوبی دارد. تمرینات خوبی برای ما می‌گذارد و ما ان‎شاءالله بتوانیم روز به روز و هر چه که زمان می‌گذرد بیشتر با تفکرات او آشنا شویم.
قائدی‌فر در پایان در مورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته هفدهم از رقابت های لیگ‌برتر افزود: همیشه در دربی‌ها شرایط سپاهان بهتر بوده و ما روبه‌روی ذوب‌آهن نتایج بهتری گرفته‌ایم اما تیم آنها هم جوان و خوب است ولی ما هم سپاهانیم. ان‎شاءالله 3 امتیاز را بگیریم و ببریم.

دیدگاه‌ها