کد خبر : 1292914 | 09 دی 1394 ساعت 10:14 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - رئال سوسیداد

دو تیم رئال مادرید و سوسیداد، امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - رئال سوسیداد
 به گزارش "ورزش سه"سپیدپوشان می‌خواهند سال 2015 را با بیشترین امتیاز ممکن به پایان برسانند و همچنین آینده سرمربی تیمشان به نتیجه این بازی گره خورده است.

رئال مادرید

شاگردان رافا بنیتس با کسب 33 امتیاز از 16 بازی در رده ی سوم جدول لالیگا قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، دو شکست و 3 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. با این حال در بازی آخر خود، 10 گل به ثمر رسانده اند و مثلث بی بی سی کاملا آماده نشان داده است. نتایج ضعیف بنیتس باعث شده تا بحث اخراج او بیش از پیش مطرح باشد. گفته می‌شود که آینده او به این بازی گره خورده و اگر نتواند در بازی امروز نتیجه مطلوبی کسب کند، به احتمال بالا اخراج خواهد شد.سرجیو راموس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

رئال سوسیداد

سوسیداد با کسب 16 امتیاز از 16 بازی در رده ی چهاردهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. حال آنها باید مقابل رقیب قدرتمندی به نام رئال قرار بگیرند. در 5 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای رئال، 1 تساوی و 1 پیروزی برای سوسیداد به ثبت رسیده است. دیوید زوروتوزا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نخواهد بود.

ترکیب احتمالی:

1083407

دیدگاه‌ها