کد خبر : 1293026 | 09 دی 1394 ساعت 15:25 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح: موسوی شدن آسان نیست

ستاره جوان بانک سرمایه که در 2 هفته گذشته یکی از عوامل پیروزی های تیم مقابل صدرنشینان بود، از اولین تجربه های تاثیرگذاری خود در جمع بازیکنان بزرگ می گوید.

فلاح: موسوی شدن آسان نیست
به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال بانک سرمایه در دو هفته اخیر مسابقات لیگ‌برتر موفق شد تا تمام حریفان مستقیم خود را از پیش رو بردارد و با برد مقابل شهرداری ارومیه و پیکان خود را به صدرجدول رساند. این اتفاقات در حالی افتاد که این تیم یکی از موثرترین ستاره‌های خود به نام محمد موسوی را در اختیار نداشت و با توجه به غیبت او این احتمال می‌رفت تیم دچار مشکلات زیادی شود.

در اولین دیدار حساس سرمایه‌ای‌ها مقابل شهرداری ارومیه محمد فلاح دفاع وسط جوان این تیم که پیراهن تیم‌ملی امید را هم برتن داشته است، به جای موسوی به زمین آمد و توانست در اندازه‌های یک سرعتی‌زن با استانداردهای جهانی در زمین بازی کند و در دو هفته اخیر جز تیم منتخب لیگ بوده است.

فلاح که از ابتدای لیگ به دلیل حضور عادل غلامی و محمد موسوی شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی بانک سرمایه را داشت، با مصدومیت ستاره تیم خود را به جمع بازیکنان داخل زمین رساند و شاید برای هفته های آینده کار مصطفی کارخانه را برای انتخاب بازیکنان اصلی سخت کند.  فلاح در مورد اولین حضور جدی‌اش در لیگ امسال می‌گوید:«نزدیک به 2 سال است که در لیگ خودم را پیدا کرده‌ام و احساس می‌کنم، فصل به فصل بهتر می‌شوم. امسال قبل از شروع لیگ تمرینات بسیار خوبی را در تیم‌ملی و باشگاه داشتم و حضور در کنار بازیکنان بزرگ کمک زیادی شد تا انگیزه بیشتری برای حضور در زمین داشته باشم. کار در کنار عادل غلامی و محمد موسوی برای هر بازیکن جوانی می‌تواند یک شانس باشد و اینکه من توانستم در دو هفته گذشته جواب اعتماد کادرفنی را بدهم، به نظرم از این شانس استفاده کردم.»

اینکه او بخواهد در ادامه فصل با بازیکنان ستاره تیم خود برای فیکس شدن مبارزه کند یا نه سوالی است که فلاح اینطور به آن جواب می‌دهد:«قطعا هر بازیکنی دوست دارد در تیمی مثل بانک سرمایه فیکس بازی کند و به تیم کمک کند. من امسال خیلی آماده‌ام و تمرینات خوبی را انجام داده‌ام اما موسوی و غلامی شدن کار آسانی نیست. من فقط می‌توانم تمرین کنم، از بازیکنان بزرگ تیم نکته یاد بگیرم و بدنم را آماده نگه دارم تا هروقت کادرفنی تشخیص داد به زمین بروم.»

دیدگاه‌ها