کد خبر : 1293582 | 11 دی 1394 ساعت 23:45 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

تنها سه مهاجم در اردوی امیدها

در غیاب دو لژیونر، دست خاکپور خالی می‌ماند؟

در غیاب دو لژیونر تیم ملی، سردار آزمون و علی رضا جهانبخش، تنها سه مهاجم در اردوی تیم ملی امید برای بازی های مقدماتی المپیک به تیم ملی دعوت شده اند.

در غیاب دو لژیونر، دست خاکپور خالی می‌ماند؟
به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری، مهرداد محمدی و ماهان رحمانی سه مهره هجومی محمد خاکپور برای بازی های نهایی مقدماتی المپیک هستند و این مربی که تصور حضور دو لژیونر با تجربه فوتبال ایران را در این مسابقات داشت با عدم دعوت از مهاجمی کرم اله چعب، همه امید خود را به همین سه مهاجم بست تا بار اصلی گلزنی تیم ملی امید را روی دوش آنها بگذارد.

 البته پیش از این و در بازی های غرب آسیا و البته دیدارهای تدارکاتی که این تیم برگزار کرده بود هر سه مهاجم حاضر در اردو گلزنی کرده بودند و نشان داده بودند که با استفاده از موقعیت هایی که توسط هافبک های این تیم برای شان مهیا می شوند دست محمد خاکپور را در گلزنی خالی نمی گذارند.

کادرفنی تیم ملی امید در لیست نهایی امیدها برای حضور در اردوی امارات و سپس مسابقات قطر، نام 3 دروازه بان، 8 مدافع، 9 هافبک و 3 مهاجم را وارد کرده است. بازیکنان حاضر به تفکیک پست های شان به این ترتیب هستند:

دروازه بان ها: محمدرضا اخباری، امیر عابدزاده، علی محسن زاده
مدافعان: محمدحسین کنعانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، میلاد محمدی، وحید حیدریه، رضا علیاری، علی عبداله زاده، صائب محبی
هافبک ها: روزبه چشمی، سیدمحسن کریمی، فرشید اسماعیلی، میلاد کمندانی، شاهین ثاقبی، احسان پهلوان ، میلاد ترابی، علی کریمی، علی رضا نقی زاده
مهاجمان: ارسلان مطهری ، مهرداد محمدی، ماهان رحمانی

دیدگاه‌ها