کد خبر : 1293754 | 12 دی 1394 ساعت 16:56 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر مربی ملوانان راجع به جدایی پاشنکو

حسینی جزء 5 دروازه‌بان اول ایران است

مربی دروازه بان های ملوان می گوید پاشنکو نمی توانست از نظر روحی و روانی درون دروازه بایستد و به همین دلیل زودتر از موعد از تیم جدا شد.

حسینی جزء 5 دروازه‌بان اول ایران است
به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی در رابطه با آخرین وضعیت ملوانان و جدایی پاشنکو و گلرهای این تیم و نیاز به جذب گلر جدید گفت: در 72 ساعت گذشته می توانم بگویم شرایط بسیار سختی داشتیم و در میان سیدحسین حسینی و بنده فشار زیادی را تحمل کردیم، بهرحال جدایی پاشنکو قبل از این بازی غافلگیرانه اتفاق افتاد و ما فکر می کردیم ایشان در این بازی به میدان می رود بنابراین در 72 ساعت پایانی دروازه بان جوان ما، حسینی، شرایط سختی برای ایستادن درون دروازه داشت.

وی درباره حضور حسینی درون دروازه این تیم گفت: سیدحسین هم مصدوم بود که باید به روز بازی می رسد و هم اینکه هر بازیکنی وقتی غافلگیرانه در ترکیب تیم قرار می گیرد باید از نظر روحی و روانی نیز آماده شود و وقتی فهمیدیم که پاشنکو نمی تواند در زمین قرار بگیرد سعی کردیم سیدحسین آمادگی کامل خود را به دست بیاورد و فکر می کنم همه دیدند که او چگونه توانست نهایت تلاش خود را در زمین بکند و موفق خارج شود.

او ادامه داد: واقعا بی انصافی است اگر سیدحسین حسینی را جزء 5، 6 دروازه بان اول ایران ندانیم، بازی های او در اول فصل و همینطور در بازی برابر استقلال را ببینید متوجه صحبت من می شوید، سیدحسین با تنها 4 بازی در ابتدای فصل کی روش را مجاب کرد تا او را به تیم ملی دعوت کند.

حبیبی در مورد جدایی پاشنکو نیز گفت: این اواخر پاشنکو دیگر نمی توانست درون دروازه تیم ما بایستد، در تمرینات این نگرانی را کاملا در چشم هواداران تیم می دیدم، او در ابتدا که به تیم آمد آمادگی نداشت و بعد از چهار پنج بازی توانست آماده شود و در ترکیب تیم قرار بگیرد، او اشتباهاتی داشت اما از حق نگذریم توانست بازی خوبی ارائه دهد.

او ادامه داد: ما قدردان زحمات سرگئی هستیم اما با اشتباهاتی که او داشت نیز پشتش ایستادیم، او چند بازی قبل به ما گفت نمی تواند از نظر روحی و روانی آماده بازی ها شود و به دلیل مسایل مالی روحیه خود را بباخته است، ما از او خواستیم تا زمان بازی با استقلال درون دروازه بایستد اما بعد از بازی با ذوب آهن دیدیم که دیگر نمی تواند تمرین و بعد از صحبت با مدیرعامل تیم گفت که می خواهد برود.

مربی ملوانان راجع به میزان دریافتی این دروازه بان که بیشتر از سایر بازیکنان این تیم بود گفت: بله او بیشترین دریافتی را در بین بازیکنان دیگر داشت اما بازهم می گفت نمی تواند خودش را با شرایط تیم هماهنگ کند، او قول داده بود تا بازی استقلال درون دروازه بایستد اما این اتفاق نیفتاد و با فسخ یکطرفه قرارداد از ملوان جدا شد. بهرحال ما قدردان زحمات او هستیم و همیشه از او خاطرات خوبی داریم اما ای کاش او یک خداحافظی می کرد و سپس بار سفر می بست.

حبیبی راجع به پیوستن پاشنکو به این تیم و مذاکره ابتدای فصل وی با تیم های سایپا و پرسپولیس گفت: بعضی از مسایل را باید با مردم انزلی درمیان گذاشت، بله او ابتدای فصل با تیم های دیگر هم مذاکره کرده بود اما نمی دانم به چه دلیل به توافق نرسید تا اینکه ما به او پیشنهاد همکاری دادیم.

او ادامه داد: من معتقد بودم که ما می توانیم فصل را با دو دروازه بان اصلی مان یعنی سیدحسین حسینی و ایمان صادقی پیش ببریم، اما زمانی که آقای قلعه نویی آمدند پیشنهاد جذب یک دروازه بان را دادند و از من پیشنهاد خواستند و من هم گفتم اگر قرار است دروازه بان بگیریم می توانیم پاشنکو را بیاوریم و ایشان هم به پیشنهاد من اعتماد کرد و پاشنکو جذب تیم شد.

حبیبی در پایان راجع به برنامه این تیم جهت جذب دروازه بان گفت: با آقای استیلی در این باره صحبت کردیم که نیاز است دروازه بانی بگیریم یا خیر، بنده گفتم اگر قرار است دروازه بانی بیاوریم باید کسی را بیاوریم که از سیدحسین بزرگ تر باشد تا بتواند بازی کند، حسینی به خودی خود، دروازه بان مستعد، آینده دار و بزرگی است، در غیر اینصورت ما نیازی نداریم کسی را بیاوریم، درضمن ما دو دروازه بان جوان و فوق العاده دیگر هم داریم، نیما میرزازاد دروازه بان اصلی تیم ملی جوانان و آیدین قویدل که جزء 5 دروازه بان نهایی امیدها، دروازه بان های دیگر ما هستند.

دیدگاه‌ها