کد خبر : 1294043 | 13 دی 1394 ساعت 19:59 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی: در مورد سوشا چیزی نشنیده‌ام!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درباره موضوع سوشا مکانی هنوز چیزی نشنیده‌ام و تا نامه‌ای به من نرسد نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

گرشاسبی: در مورد سوشا چیزی نشنیده‌ام!
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد بازداشت سوشا مکانی دروازه‌بان تیم پرسپولیس اظهار داشت: درباره این موضوع هنوز چیزی نشنیده‌ام و تا نامه‌ای به صورت رسمی و کتبی به دست من نرسد نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم. شما هم سریع قضاوت نکنید ولی در هر صورت معتقدم که یک نفر نمی‌تواند به تیم آسیب برساند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پانادیچ جدایی یکی از دستیاران برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: برانکو تصمیم‌گیرنده نهایی است و هیئت مدیره و مدیرعامل در تصمیمات او دخالت نمی‌کنند. وقتی به کادر فنی اعتقاد داریم مسئولیت تصمیم‌گیری را نیز به آنها واگذار می‌کنیم. ما از تیم بازی‌های خوب ونتیجه می‌خواهیم و خوشبختانه وضعیت تیم رضایتبخش است. در فاصله نیم فصل نیز زمان برای ترمیم تیم وجود دارد.

گرشاسبی ادامه داد: برانکو یک مربی دلسوز و حرفه‌ای است و بهتر از ما مسائل را پیگیری می‌کند ما هم تلاش می‌کنیم به خواسته‌های ایشان احترام بگذاریم.

وی در مورد اردوی دوبی پرسپولیس گفت: در مورد این سفر مشکل مالی نداریم. اعضای هیئت مدیره با خود عهد کرده‌اند که با قرض و بدهی کاری از پیش نبرند و با اعضای تیم صادق و روراست باشند. به همین خاطر از سفرهای غیرضروری قطعا جلوگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها