کد خبر : 1294133 | 14 دی 1394 ساعت 11:24 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سیاه‌جامگان به ماشین‌سازی پیوست

مدافع نیم‌فصل اول سیاه جامگان از این تیم جدا شد و قرار است به زودی شاگرد رسول خطیبی در ماشین‌سازی تبریز شود.

مدافع سیاه‌جامگان به ماشین‌سازی پیوست
به گزارش "ورزش سه"، سعید مهدی‌پور در خصوص خبر جدایی‌اش از سیاه جامگان گفت: این موضوع صحت دارد و بعد از تعاملی که بین باشگاه سیاه جامگان و ماشین‌سازی تبریز صورت گرفت 100 میلیون تومان برای رضایت‌نامه‌ام از سوی باشگاه تبریزی پرداخت شد و مسئولان سیاه جامگان رضایت‌نامه‌ام را صادر کردند. تیمم و آقا فرهاد(کاظمی) موافق جدایی من نبودند ولی با اصرار بنده این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: آقا فرهاد کاظمی من را قبول داشت و از او تشکر می‌کنم که از وقتی به سیاه جامگان آمد فوتبال من متحول شد. از یک طرف حیف شد که از تیم آقا فرهاد(کاظمی) جدا شدم و از طرف دیگر خوشحالم که دوباره شاگرد رسول خطیبی شدم و به تیم شهرم تبریز بازگشتم.

مهدی‌پور در مورد علت جدایی‌اش از سیاه جامگان و پیوستنش به ماشین‌سازی تبریز عنوان کرد: به عشق رسول خطیبی و مردم آذربایجان این تصمیم را گرفتم وگرنه کدام بازیکن دوست دارد قید لیگ برتر را بزند و به لیگ یک برود؟ از سوی دیگر مشکلات خانوادگی داشتم و به دلیل بیماری مادرم باید به تبریز می‌رفتم. از اینکه دوباره می‌خواهم برای تیم شهرم بازی کنم خوشحالم و ناراحتی برای رفتن از لیگ برتر ندارم.

این بازیکن تصریح کرد: امیدوارم همانگونه که همراه با رسول خطیبی گسترش فولاد را لیگ برتری کردیم بتوانیم با ماشین‌سازی تبریز هم از لیگ یک صعود کنیم.

دیدگاه‌ها