کد خبر : 1294344 | 15 دی 1394 ساعت 09:08 | 111.4K بازدید | 26 دیدگاه

رازگشایی از کنایه رحمتی به فردوسی‌پور

ماجرای فایل صوتی مسئول رده بالای فدراسیون

شب گذشته در برنامه تلویزیونی 90 سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی که این بار با روشی متفاوت در این برنامه حضور یافته بود ترجیح داد راجع به موضوع جدایی‌اش از تیم ملی صحبتی به زبان نیاورد.

ماجرای فایل صوتی مسئول رده بالای فدراسیون
به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان سابق ملی‌پوش استقلال که در این فصل با تعریف و تمجیدهای بسیاری مواجه شده است تنها کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را مخالف حضور خود در جمع برگزیدگان فوتبال ایران می‌بیند.

رحمتی شب گذشته در پاسخ به سوال عادل فردوسی‌پور درباره ماجرای خداحافظی از تیم ملی ترجیح داد صحبتی به زبان نیاورد تا جنجالی دوباره شکل نگیرد اما در میان حرف‌هایش دو بار به نکته‌ای اشاره کرد که خبر از یک راز بزرگ می‌داد.

رحمتی در گفت‌وگوی دیشب دو بار به عادل فردوسی‌پور گفت که در ماجرای عدم حضورش در تیم ملی موضوعی وجود دارد که وی از آن با خبر است. این جمله رحمتی در هر دو بار با سکوت عادل همراه بود که نشان می‌داد فردوسی‌پور نیز از چیزی با خبر است.

اما موضوع چیست؟ موضوعی که رحمتی نخواست به آن اشاره کند وجود یک فایل صوتی از یکی از مسئولان رده بالای فدراسیون است که بر خلاف گفت‌وگوها و صحبت‌های مطبوعاتی با لحن کاملا متفاوتی درباره دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران صحبت می‌کند. فایلی که به رحمتی نشان می‌دهد اراده‌ای برای حذف او از تیم ملی وجود داشته و وی در این راه پیش‌دستی کرده است.

به هر حال شاید رحمتی بعدها در این باره خود به روشنگری بپردازد اما آنچه که شب گذشته در برنامه 90 اتفاق داد مربوط به همین موضوع است. یک فایل صوتی که در صورت انتشار قاعدتا سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها