کد خبر : 1294665 | 16 دی 1394 ساعت 13:34 | 35.7K بازدید | 10 دیدگاه

قسمت شود پیراهن السد را می پوشم

پورعلی‌گنجی: از بچگی ژاوی را دوست داشتم

آرزوی هر کسی است که ژاوی را از نزدیک ببیند چه برسد به اینکه با او هم تیمی شود. خودم از بچگی لیگ های اروپایی را می دیدم و چون هافبک بودم بازی ژاوی را دوست داشتم.

پورعلی‌گنجی: از بچگی ژاوی را دوست داشتم
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی در آستانه امصای قرارداد با السد قطر است. تیمی قدرتمند که صدرنشین لیگ ستارگان است و بازیکنان مطرحی چون ژاوی را در اختیار دارد. قرار است پورعلی گنجی جانشین لی یونگ سو، مدافع 34 ساله و کره ای این باشگاه شود. مدافع تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " پیرامون احتمال امضای قرارداد با السد می گوید:« به السد خیلی نزدیکم. مذاکرات انجام شده و اگر قسمت باشد پیراهن این تیم را می پوشم. من از چند تیم اروپایی و چند تیم از جی لیگ ژاپن و لیگ چین پیشنهادهایی دریافت کردم اما فعلا تصمیمم این است که در لیگ قطر و برای السد بازی کنم. فکر می کنم 4،5 روز دیگر تکلیف نهایی ام با السد مشخص می شود و اگر به توافق نهایی برسیم با حضور در قطر با این تیم قرارداد امضا خواهم کرد.»

یکی از دلایل انتخاب السد، حضور ژاوی در این تیم است. ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که می تواند کمک شایانی به پیشرفت پورعلی گنجی کند. مدافع سابق تیانجین تدا می گوید:« السد جزو تیمهای قدیمی و قدرتمند لیگ قطر محسوب می شود و هم اکنون جزو تیمهای بالای جدول لیگ ستارگان است. قدرت این تیم در کنار حضور ژاوی باعث شده تا این تیم را به عنوان گزینه نهایی ام انتخاب کنم. آرزوی هر کسی است که ژاوی را از نزدیک ببیند چه برسد به اینکه با او هم تیمی شود. خودم از بچگی لیگ های اروپایی را می دیدم و چون هافبک بودم بازی ژاوی را دوست داشتم. حضور ژاوی در السد نشان می دهد که این تیم چقدر بزرگ است. اینکه او از اسپانیا آمده و اینجا بازی می کند نشان می دهد که السد تیم کوچکی نیست. امیدوارم که از نظر فوتبالی و البته اخلاقی از ژاوی درس بگیرم و بتوانم در کنار او پیشرفت کنم.»

پورعلی گنجی که در نفت و تیم ملی با سوشا مکانی همبازی بوده درباره او هم صحبت می کند:« همه آدم ها اشتباه می کنند. درست است که سوشا اشتباه کرده اما متاسفانه در مورد او بزرگنمایی شد. او 10،12 سال برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیده و نباید یک روزه او را نابود کنیم. سوشا هم خانواده دارد و درست نیست اینقدر اذیت شود. امیدوارم که ماجرای او ختم به خیر شود و بتواند بار دیگر به میادین برگردد.»

دیدگاه‌ها