کد خبر : 1294784 | 16 دی 1394 ساعت 20:17 | 70.8K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر:

در انتقال‌ شجاعیان، اولویت‌ منافع‌ باشگاه‌ است

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، انتقال شجاعیان به استقلال تهران را منوط به نتیجه جلسه با افشار زاده عنوان کرد.

در انتقال‌ شجاعیان، اولویت‌ منافع‌ باشگاه‌ است
غلامرضا سمندر، با اشاره به اعزام کاروان تیم فوتبال گسترش فولاد به ترکیه جهت برپایی اردوی تدارکاتی نیم فصل، اظهار داشت: این موضوع یکی از خواسته های کادر فنی برای بالابردن سطح امادگی و هماهنگی تاکتیکی تیم در زمان تعطیلی مسابقات لیگ برتر بود و هیأت مدیره نیز اقدامات لازم جهت فراهم شدن این خواسته را انجام داد.

سمندر با تاکید بر هدفگذاری باشگاه برای کسب جایگاه مناسب تر نسبت به فصل های گذشته، در فصل چاری لیگ برتر عنوان داشت: پتانسیل بازیکنان ما، در سطح بالایی قرار دارد و در نیم فصل اول نیز شاهد بخشی از توانممندی های آنان بودیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند موفقیت های این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر، افزود: اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیم، مطمئنا در روند رو به رشد این امر تاثیر گذار خواهد بود.
غلامرضا سمندر در واکنش به بحث ایجاد شده درخصوص انتقال داریوش شجاعیان به تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: فردا – پنج شنبه – جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار خواهیم کرد و بعد از آن تصمیم گیری لازم صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه، باشگاه استقلال پیش از این درخواست کتبی خود را به باشگاه گسترش فولاد ارسال کرده، اظهار داشت: مخالفت ما از همان ابتدای مطرح شدن این بحث مشخص بود ولی بدنبال پیگیری های مجددانه باشگاه استقلال، تصمیم بر این شد که جلسه ای را بصورت رو در رو برگزار کنیم تا به راهکاری برای حفظ منافع تمامی طرفین دست یابیم.

سمندر با تاکید بر اینکه، اولویت و معیار تصمیم گیری نهایی درخصوص این موضوع، حفظ منافع و رعایت صلاح باشگاه گسترش فولاد است، خاطرنشان کرد: در ابتدا باید منتظر جلسه فردا باشیم، پس از آن با ارزیابی شرایط، تصمیم مناسب اتخاذ می شود.

غلامرضا سمندر با بیان اینکه پیشنهاد گسترش فولاد در قبال درخواست استقلال، احتمالا جابجایی بازیکن باشد، گفت: به هر حال هر تیم برای پوشش نقاط خود، نیاز به تامین بازیکن دارد و ما نیز همچون استقلال درصدد برطرف کردن خواسته های کادر فنی هستیم.

وی در ادامه افزود: همانطور که گفتم، تمامی مسایل بعد از جلسه فردا مشخص می شود و قبل از آن نمی توان هیچ قطعیتی را متصور شد.

غلامرضا سمندر همچنین با اشاره به جدایی چند بازیکن دیگر از گسترش فولاد در نیم فصل، ابراز داشت: بخشی از این موضوع صرفا برای حفظ آرامش تیمی و کمک به تیم همشهری صورت گرفته است ولی بازیکنانی نظیر کلانتری و دقیقی با تفاهم دو طرفه  از جمع ما جدا شده اند.

سمندر در ادامه از جدایی ترشیز خبر داد و اضافه کرد: این بازیکن به تشخیص کادر فنی و تفاهم دو طرفه از جمع ما جدا شد و آرزومند موفقیت وی در آینده هستیم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد درخصوص بازگشت سامان نریمان جهان به این تیم، گفت: صحبت ها درباره عدم رضایت سامان از این انتقال صحت ندارد و این بازیکن با رضایت کامل در تمرینات ما حضور دارد و انشالله موفق هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها