کد خبر : 1294796 | 16 دی 1394 ساعت 21:37 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: گروس‌کروتس به اشتوتگارت پیوست

کوین گروس‌کروتس، هافبک آلمانی به اشتوتگارت پیوست.

رسمی: گروس‌کروتس به اشتوتگارت پیوست
به گزارش "ورزش سه"، اشتوتگارت که با استفاده از فرصت تعطیلی بوندسلیگا برای برپایی اردویی تدارکاتی در ترکیه بسر می‌برد، ساعتی پیش این خبر را در وبسایت رسمی خود تایید کرد و نوشت قرارداد این هافبک 27 ساله که در ازای 2.2 میلیون یورو به ثبت رسیده، تا سی ژوئن 2018 اعتبار خواهد داشت.
این بازیکن به دلیل نارضایتی از اینکه ماه‌های آخر حضور یورگن کلوپ در کادر فنی دورتموند نیمکت‌نشین شده بود، در نقل و انتقالات تابستانی وست‌فالن را ترک و به گالاتاسرای استانبول پیوست اما تاخیر در ثبت قراردادش در لیست فیفا موجب شد او قانونا اجازه حضور در دور رفت سوپر لیگ را نیابد. این مشکل به اضافه احساس غربت در ترکیه موجب شد او به هیچ وجه از این ترانسفر احساس رضایت نداشته باشد و بدون یکبار بازی در این کشور دوباره رهسپار میهنش شود.
او دراینباره گفت:" بوندسلیگا در کنار لیگ برتر جزیره جزو قدرتمندترین لیگ‌های دنیاست. از اینکه به اینجا بازگشته‌ام خوشحالم و امیدوارم با اشتوتگارت بتوانیم به اهداف مشترکمان دست پیدا کنیم. بی‌صبرانه منتظر آشنایی با تیم جدیدم هستم."
گفتنی است گروس‌کروتس که در اشتوتگارت پیراهن شماره 15 را بر تن خواهد کرد، بعد از آرتم کراوز اوکراینی از دینامو کیف دومین خرید زمستانی اشتوتگارت است.

دیدگاه‌ها