کد خبر : 1294908 | 17 دی 1394 ساعت 14:47 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد اروپایی‌ها برای اردوی مشترک با والیبال ایران

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: از سوی کشورهای اروپایی پیشنهادهایی برای اردوی مشترک و دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال ایران مطرح شده است که باید آنان را بررسی کنیم.

پیشنهاد اروپایی‌ها برای اردوی مشترک با والیبال ایران
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون والیبال که جهت تماشای مسابقات انتخابی المپیک قاره اروپا و مذاکره با مسئولان فدراسیون کشورهای اروپایی به برلین سفر کرده است، درباره نخستین روز مسابقات این رقابت ها گفت: همه تیم ها با قدرت کامل در این مسابقات حضور پیدا کرده اند و از همه توانایی خود برای قهرمانی و کسب بلیت المپیک ریواستفاده می کنند.

 این دیدارها از ساعت 15 هر روز آغاز می شود و تا 11 شب ادامه دارد. وی درباره کیفیت مسابقات روز نخست این رقابت ها گفت: هنوز اظهار نظر برای ارزیابی تیم ها زود است و باید عملکرد تیم ها را در برابر حریفان مختلف مقایسه کرد. در روز نخست روس ها خوب ظاهر شدند و در مسابقه آسانی فنلاند را شکست دادند و برای شکست این تیم کار سختی نداشتند.

 دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: دیدار بلژیک و آلمان نیز خوب بود. آلمانی ها وابسته به کوروزو بودند و این بازیکن نقش زیادی در پیروزی آلمان برابر بلژیک داشت. وی مهمترین مسابقه روز نخست را دیدار لهستان و صربستان دانست و گفت: صربستان ست نخست با قاطعیت برد و سرعتی زنان این تیم عالی کار کردند اما لهستانی ها در ست های بعدی به خود آمدند و سه بر یک به پیروزی رسیدند.

 افشاردوست افزود: مسئولین والیبال آلمان و باشگاه های برلین و مربیان حاضر برخورد خیلی خوبی با ما به عنوان نمایندگان خانواده والیبال ایران دارند. کمک خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین نیز به این رقابت ها آمده است. البته مقامات زیادی در این مدت در برلین حضور خواهند یافت. با برخی از انها مذاکراتی انجام داده ایم و با برخی های دیگر هم قرار ملاقات گذاشته ایم.

 وی به دیدارش با مدیر ایرانی تیم والیبال برلین اشاره کرد و گفت: دیدار خوبی بود و باشگاه برلین راغب به اردوی تیم ملی والیبال ایران در این شهر است. وی با فدراسیون والیبال آلمان هم ارتباط خوبی دارد و آماده همکاری با والیبال ایران در هر زمینه ای هست. از سوی برخی تیم های شرکت کننده نیز پیشنهادهایی برای برگزاری اردوی مشترک داریم که باید آنان بررسی شوند.

 دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: به زودی با لوزانو و سیچلو نیز در این خصوص صحبت می کنیم و اگر سرمربی تیم ملی والیبال ایران موافق باشد برای اردو و دیدار تدارکاتی در آلمان و یا سایر کشورهای اروپایی مذاکره خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها