کد خبر : 1294997 | 17 دی 1394 ساعت 22:39 | 167K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد مدافع ایرانی با السد قطر

پورعلی گنجی همبازی ژاوی (عکس)

مدافع ملی پوش فوتبال ایران، که فصل گذشته را با لباس تیم تیانجین تدای چین سپری کرده بود، به زودی هم بازی ژاوی هرناندز در تیم السد قطر خواهد شد.

پورعلی گنجی همبازی ژاوی (عکس)
به گزارش "ورزش سه" و به نقل سایت الکاس قطر، مدافع 23 ساله فوتبال ایران، مرتضی پورعلی گنجی اعلام کرده است که با پیشنهاد باشگاه السد قطر برای حضور در این تیم موافقت کرده است.

این سایت در ادامه می گوید که پورعلی گنجی در مصاحبه با تهران تایمز که توسط این سایت به ترجمه رسیده است عنوان کرده حضور در کنار ژاوی هرناندز، مهمترین علت قبول پیشنهاد السدی هاست.
مدافع تیم ملی ایران ادامه داد که با توجه به پیشنهاداتی که از چند باشگاه اروپایی و چینی برای ادامه دوران بازیگری خود داشت تصمیم گرفت لباس این تیم قطری را بر تن کند.

وی در ادامه گفت: السد یکی از بهترین باشگاه های آسیاست و این باعث افتخار است تا در کنار هافبک بزرگ دنیای فوتبال، ژاوی به ادامه دوران بازیگری خود بپردازد.

پورعلی گنجی ادامه داد: از دوران کودکی به این بازیکن علاقه داشته و آرزو می کرد که روزی در کنار این ژاوی به بازی بپردازد و قطعا حضور این بازیکن بزرگ مهمترین عامل پیوستن وی به این تیم بوده است.

پس از اعلام این خبر، پورعلی گنجی در مصاحبه ای با ورزش سه، به تایید آن پرداخت و عنوان کرد طی سه روز آینده قرارداد با این تیم را به امضا می رساند.

السد قطر این روزها و پس از پایان هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر در رده چهارم جدول به سر می برد.

1084874

دیدگاه‌ها