کد خبر : 1295205 | 18 دی 1394 ساعت 22:22 | 92.6K بازدید | 0 دیدگاه

عضو هیات رئیسه مجلس می گوید:

آقای روحانی به موضوع شریفی ورود کند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی صحبت از لزوم قدرتمند بودن تیم تراکتورسازی تبریز برای رقابت با نماینده عربستانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که با این تیم هم گروه است، به میان آورد.

آقای روحانی به موضوع شریفی ورود کند
به گزارش "ورزش سه"، علی رضا منادی سپیدان، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  که پیش از این نیز بارها برای موفقیت تراکتورسازان کمک هایی را به این تیم و ورزش آذربایجان داشته است در رابطه با موضوع جدایی زودهنگام مهدی شریفی از جمع تبریزی ها گفت: زمانی که آقای روحانی به شهر تبریز آمده بودند قول همکاری با این تیم را داده بودند و عنوان کرده بودند که در مواقع حساس گره گشای تراکتوری ها خواهند بود، در حال حاضر شرایطی به وجود آمده که ایشان می تواند به ورزش این استان کمک کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه اخیرا شنیده ایم که مسئولان ورزشی عربستان اهانت هایی داشته اند و بر علیه ایران جو سازی کرده اند، آنها در روزهای اخیر تا حد امکان از نیروهای خود استفاده کرده اند تا شاید بتوانند حق را ناحق کنند و فضا را بر علیه ما درست کنند، در این شرایط که ما الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهیم داشت مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا نماینده قدرتمندی برای ایران باشیم نه اینکه اتفاقاتی بیفتد و تیم تضعیف شود.

منادی در ادامه گفت: گویا حدود 6 سرباز از تیم تراکتورسازی جدا شده اند و اگر نیروهای جایگزین نیایند این تیم تضعیف می شود و آن موقع چطور می شود در مقابل حریفان، قدرتمند ظاهر شد، حریفانی مانند همین تیم الهلال عربستان در روزهای اخیر بیشترین تهمت ها و ناسزاها را به ما نسبت دادند.

وی ادامه داد: بنده از آقای روحانی و ستاد محترم نیروهای مسلح می خواهم که به این مسئله ورود کنند، در حال حاضر باید به این تیم کمک شود تا بتواند نماینده خوبی برای فوتبال و مردم ایران باشد. متاسفانه شنیده ام روز گذشته شرایط خوبی بر شهر تبریز حاکم نبود و مردم تبریز دوباره گله مند بودند، با توجه به اینکه قبلا هم در حق فوتبال این استان و این تیم اجحاف صورت گرفته بود امیدوارم این بار مسئولان محترم به کمک تراکتورسازی بیایند.

دیدگاه‌ها