کد خبر : 1295568 | 20 دی 1394 ساعت 11:04 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

در ملاقات نوری و آندو با امید ها چه گذشت؟

تیموریان دلخور از انتشار اخبار منفی

سرخابی های فوتبال ایران در لیگ ستارگان قطر حضوری فعال دارند و البته با توجه به حضور تیم ملی امید به استقبال شاگردان محمد خاکپور رفتند.

تیموریان دلخور از انتشار اخبار منفی
به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری و آندرانیک تیموریان دو بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال قطر از دوستی نزدیکی با هم برخوردارند. این دو با توجه به حضور تیم ملی امید در قطر به استقبال شاگردان خاکپور رفتند و دقایقی با کادرفنی این تیم گفتگو کردند.

کاشانی دعوت کاپیتان مسیمیر را رد کرد

محمد نوری که رابطه صمیمانه ای با حبیب کاشانی دارد با توجه به حضور تیم ملی المپیک قصد داشت این تیم را در رستورانی به صرف شام دعوت کند که این مساله با مخالفت حبیب کاشانی، مدیر تیم ملی المپیک همراه شد. کاشانی با توجه به اردوی این تیم در هتل میلینیوم و با توجه به مقررات سخت در خروج تیم از این پیشنهاد تشکر و با تشکر از محمد نوری آن را رد کرد.

ملاقات سرخابی های ایرانی در قطر با المپیکی ها

محمد نوری و آندرانیک تیموریان که از دوستی پرسابقه ای با هم برخوردارند با توجه به تداخل در تمرین تیم شان و تیم المپیک ترجیح دادند با حضور در هتل با شاگردان محمد خاکپور دیدار کنند. این دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در اقدامی جالب و بدون اطلاع در هتل حاضر شدند و با خاکپور و طباطبایی در لابی هتل ملاقات کردند.

تیموریان شاکی از اخبار جدایی اش

بازیکن ایرانی ام صلال در گفتگو دوستانه با خبرنگار اعزامی ورزش سه به قطر از اخباری که این روزها حول جدایی اش از ام صلال منتشر می شود به شدت شاکی بود و عنوان کرد این اخبار صحت ندارد و او تصمیمی در این زمینه ندارد.

خاطرات تیموریان از کی روش و خنده های حاجی مایلی!

در این ملاقات دوستانه گفتگوهای جالبی بین طرفین رد و بدل شد. آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی صحبت های جالبی از حضور کارلوس کی روش و هدایت تیم ملی به میان آورد که البته واکنش مایلی کهن، مدیرفنی تیم ملی امید به این صحبت ها تنها خنده های بلند بود! مایلی کهن و کی روش مشکلات زیادی با یکدیگر دارند و او بارها علیه مربی پرتغالی ایران در مصاحبه هایش موضع گرفته است.

اقدام عجیب قطری ها برای اسکان ایران

تیم ملی امید ایران در حالی در هتل میلینیوم مستقر شده است که تیم های همگروه ایران نیز همگی در این هتل استقرار دارند و بارها با یکدیگر مواجه می شوند. بیشترین برخورد ایران با تیم های همگروهش در زمان صرف شام است و همزمانی این مساله باعث شده تا رستوران در زمان شام با قراردادن سه ردیف میز تمام تیم ها را پوشش دهد.

ایران در مرحله گروهی چین، قطر و سوریه را پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها