کد خبر : 1295569 | 20 دی 1394 ساعت 11:12 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای جذب بازیکن جدید باشگاه اول باید به تعهداتش عمل کند

استیلی: به مسائل سیاسی ورود نمی‌کنم

حمید استیلی سرمربی ملوان معتقد است جدایی شبانه مهدی شریفی از این تیم و حضور او در تراکتور، یک بحث سیاسی است و نباید در آن ورود کرد.

استیلی: به مسائل سیاسی ورود نمی‌کنم
استیلی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: کناره گیری ملوان از لیگ پانزدهم، تصمیم‌گیری مدیریت باشگاه بوده و من نمی‌دانم که اینکار تهدید است یا باید آن را به مثابه یک اعتراض به حساب آورد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا این کناره‌گیری ملوان از لیگ با اعتراض و تهدید به اعتصاب بازیکنان این تیم در صورت پرداخت نشدن درصدی از قراردادهای آنها در نیم فصل هم ارتباطی دارد یا نه؟ افزود: نه، این دو مساله هیچ ربطی به هم ندارد. مساله پرداختی‌های بازیکنان تا حدودی درست‌شده است و قرار است ظرف یکی، دور روز آینده به آنها پرداخت شود.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چطور شبانه مهدی شریفی از ملوان به تراکتور انتقال یافت، گفت: این یک اتفاق سیاسی است. همه ما می‌دانیم که این مسائل وجود دارد و صحبت کردن من هم در مورد مسائل سیاسی هیچ فایده‌ای ندارد. من دیروز هم بعد از شنیدن این خبر گفتم که ما بازیکنان سرباز خوبی در ملوان داشتیم مثل ثاقبی که با وجود اینکه ملوان یک باشگاه نظامی بود سربازی را در تراکتور سپری می‌کند.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چرا ملوان در جذب بازیکن سرباز به نسبت تراکتور برش لازم را ندارد، گفت: همان‌طور که گفتم نمی‌شود با پاسخ به این سؤال به مسائل سیاسی ورود کرد.

او ادامه داد: همه از من می‌پرسند از انتخاب ملوان ناراضی نیستم باید در این مورد بگویم که من کاملاً از حضورم در ملوان راضی‌ام و امیدوارم که ما در نیم‌فصل دوم بتوانیم نتیجه بگیریم.

ملوان تعطیلات نیم‌فصل را در حاضیه کناره‌گیری از لیگ، برای آماده‌سازی بازیکنان از دست می‌دهد و این مساله در ادامه و دور برگشت به این تیم ضربه می‌زند. استیلی در این مورد اضافه کرد: با توجه به بازیکنانی که از ما جدا شدند ما باید برای نیم‌فصل دوم ۴،۳ بازیکن بگیریم. من هم این بازیکنان را مدنظر دارم. ولی جذب این بازیکنان منوط به آن است که اول باشگاه ملوان بتواند تعهدات مالی بازیکنان خودش را برآورده کند. قرار بود دور جدید تمرینات ما از شنبه ۱۹ دی آغاز شود که در حال حاضر و با شرایط به وجود آمده ما دیروز و امروز هیچ تمرینی نداشتیم. درنهایت ما خودمان را به خدا سپردیم «الخیرو فی ما وقع»

دیدگاه‌ها