کد خبر : 1295668 | 20 دی 1394 ساعت 15:45 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فولر: باور نمی‌کردم چیچاریتو را جذب کنیم

مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن اذعان کرد باور نمی‌کرده بتواند ملی‌پوش مکزیکی من‌یونایتد را جذب کند.

فولر: باور نمی‌کردم چیچاریتو را جذب کنیم
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایر لورکوزن آلمان با جذب چیچاریتو با قراردادی سه ساله از منچستریونایتد توانست یکی از بهترین ترانسفرهای تابستانی بوندسلیگا را به نام خود ثبت کند. 
رودی فولر ،مدیر ورزشی این باشگاه، با اذعان به اینکه باور نمی‌کرده شانسی برای جذب این گلزن قهار داشته باشد گفت:" وقتی همکارم یوناس بولت با این پیشنهاد نزد من آمد، راستش فکر می‌کردم ما کجا و شانس مال خود کردم چیچاریتو کجا. اما بعد از نخستین گفتگوها با این بازیکن متوجه شدیم تیم ما یک برند بین‌المللی است، چرا که او همه چیز را راجع به ما بلد بود. حال از اینکه او تا اینجای کار حضور موفقیت‌آمیزی در ترکیب تیم ما داشته بی‌نهایت خوشحالم؛ البته تیم ما در کل دور رفت درخشان کار نکرد اما چیچاریتو کارش را بخوبی انجام داد."
همین عملکرد درخشان موجب شده توجه تیم‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن 27 ساله مکزیکی جلب شود و بویژه از انگلستان پیشنهاداتی برای جذب او ارائه شود. فولر با تکذیب این شایعات اظهار داشت:" اگر هم پیشنهادی رسما ارائه شود که نشده، به آن توجهی نخواهیم کرد. روی این موضوع اصلا بحثی نداریم."
فولر راجع به اشتفان کیسلینگ که مدتی طولانی مهره ثابت خط حمله لورکوزن بود اما با آمدن چیچاریتو موقعیتش متزلزل شده و مثل قبل به بازی گرفته نمی‌شود هم گفت:" من خوشحالم که اشتفان حرفی از جدایی پیش از موعد نمی‌زند. دوست دارم او تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش در تیم ما بماند."

دیدگاه‌ها