کد خبر : 1295748 | 20 دی 1394 ساعت 20:53 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: مشکلات از گذشته به ما ارث رسیده

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است از گذشته کمبودها و مشکلات زیادی برای این باشگاه به یادگار مانده است.

عبدی: مشکلات از گذشته به ما ارث رسیده
 به گزارش "ورزش سه" حسین عبدی درباره نشست امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان به سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: این نشست از ساعت 14 آغاز شد. در شروع جلسه، آقای محمود گودرزی حضور داشت، ولی با توجه به اینکه برای جلسه‌ای در دولت ناچار از ترک وزارتخانه بود، نشست را با آقای نصرالله سجادی ادامه دادیم. پس از جلسه با آقای سجادی هم به اتفاق اعضا به گفت‌وگو و تصمیم‌گیری درباره مسائل مربوط به تیم و باشگاه پرداختیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این نشست همه اعضای هیئت مدیره حضور داشتند و در این میان آنچه باارزش است اینکه وزیر ورزش و مسوولان ارشد این وزارتخانه با وجود تمام مشغله‌ها و استرس‌هایی که دارند، به قدری نسبت به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دغدغه دارند که برای چنین جلساتی وقت بگذارند. این موضوع جای قدردانی ویژه دارد. وزارت ورزش تاکنون هر کمکی از دستش بر آمده انجام داده است و قطعاً در ادامه مسیر نیز این‌طور خواهد بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در این نشست آقای گودرزی ابتدا رضایتمندی خود را نسبت به روندی که وجود دارد، اعلام کرد. هر چند رضایت نهایی باید در انتهای کار و در سال‌های آینده رقم زده شود. در این نشست، از سوی مسئولان وزارت و شخص وزیر با توجه به مطالب مطرح شده، دیدگاه‌ها و راهکارهایی مطرح شد که حتماً مورد توجه هیئت مدیره قرار خواهد گرفت. همچنین آقای طاهری گزارشی از اقدامات متعددی که در حوزه‌های مختلف مانند مسائل مالی و حقوقی جریان دارد، ارائه کرد. درباره کمبودها، عملکردها و راهکارها نیز صحبت شد.

عبدی افزود: همچنین در مورد اقداماتی که باید از مرجعی بالاتر از باشگاه صورت گیرد، گفت‌وگو کردیم که در این ارتباط نیز قول همه‌گونه حمایت داده شد. بحث بر سر فوتبال پایه و زیرساخت‌ها و فراتر از آن، منابع انسانی از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه امروز بود. چشم‌انداز 10 ساله باشگاه و کمک‌هایی که در این بخش می‌تواند از سوی وزارت ورزش ارائه شود از دیگر مباحث مطرح شده بود. من در این ارتباط توضیحات اجمالی را بیان کردم. امیدواریم برای اینکه پرسپولیس بتواند با همین شیب به پیشرفت خود ادامه دهد، گام‌های مؤثری برداریم.

وی همچنین گفت: امروز همچنین در مورد مسائلی چون نقل‌وانتقالات، برنامه‌های آماده‌سازی تیم و نکاتی که در نشست امروز آقای طاهری و ایوانکوویچ مطرح شد در جلسه‌ای که بین خود اعضای هیئت مدیره بود، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه با توجه به مشکلات بر جای مانده از گذشته و بار مالی سنگین ناشی از آن آیا اقداماتی از سوی وزارت ورزش صورت خواهد گرفت یا نه، تصریح کرد: کمبودها و مشکلات زیادی از گذشته به یادگار مانده است که باید برای رفع آنها راهکارهایی را پیدا کرد. در این ارتباط نقطه نظرات قابل توجهی از سوی آقایان گودرزی و سجادی در راستای توانمندسازی باشگاه مطرح شد. اینکه وزیر ورزش و معاونان ایشان برای مسائل این‌چنینی وقت می‌گذارند، خود کمک بزرگی است.

عبدی در خاتمه اظهار داشت: در این ارتباط باشگاه اقدامات بسیاری را انجام داده است. بعضی پرونده‌ها بسته شده و در شرف آن هستیم که برخی مشکلات دیگر را هم مختومه کنیم. بدون تردید اگر گزارش اقدامات صورت گرفته ارائه شود، باعث تعجب بسیار خواهد شد و قصد داریم در پایان فصل نسبت به این موضوع اقدام کنیم تا افکار عمومی در جریان بخشی از اقدامات صورت گرفته قرار بگیرند. ضمن آنکه دستیابی به موفقیت نهایی بدون همکاری همگان میسر نیست و باور من همیشه این بوده است که اگر می‌خواهید سریع به جایی برسید، تنهایی بروید، اما اگر می‌خواهید به جایی دورتر برسید، باید با هم حرکت کنید.

دیدگاه‌ها