کد خبر : 1295880 | 28 دی 1394 ساعت 08:54 | 207.3K بازدید | 227 دیدگاه

خبر بد برای فوتبال ایران

رضا احدی درگذشت

رضا احدی، ستاره سابق استقلال در دهه 60 تاب درد عظیم سرطان را نیاورد و درگذشت.

رضا احدی درگذشت
به گزارش "ورزش سه"، احدی که روزهای تلخی را در بیمارستان پشت سر می گذاشت در نهایت طاقت نیاورد و دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

احدی از محبوب ترین بازیکنان استقلال در دهه 60 محسوب می شود، وی که تنها 53 سال داشت از بازیکنان بی حاشیه و خوش اخلاق فوتبال ایران بود و مرگ وی خبر بدی برای فوتبال ایران محسوب می شود.

مرحوم رضا احدی از سال های 1359 تا 1365 در جمع استقلالی ها حاضر بود، سپس به مدت دو سال در آلمان و در باشگاه روت وایس هسن این کشور توپ زد، وی سپس به جمع آبی پوشان بازگشت و تا سال 1370 در این تیم حضور داشت، وی پس از آن چند سال نیز در جمع پرسپولیسی ها و سپس ذوب آهن بازی کرد.

وی که در تیم ملی نیز یکی از بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا 1984 بود که در سنگاپور برگزار شد، بدون شک یکی از بااخلاق ترین و بی حاشیه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می شد.
مرحوم احدی در دوران مربیگری خود نیز روی نیمکت تیم های استقلال اهواز، ابومسلم خراسان، شهرداری زنجان، کوثر لرستان، پیکان و کوثر لرستان نشسته بود و همچنین در مدت کوتاهی که مسئول تیم جوانان استقلال بود فوتبالیست‌هایی مانند وحید طالب لو، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی ، آندرانیک تیموریان  و ... را به فوتبال ایران معرفی کرد.

مجموعه "ورزش سه"، این مصیبت را به جامعه ورزشی ایران تسلیت می گوید و برای خانواده وی صبر جمیل آرزو می نماید.

دیدگاه‌ها