کد خبر : 1295929 | 21 دی 1394 ساعت 16:25 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقانلو:برنامه تکواندو چهارشنبه نهایی می‌شود

سرمربی تیم ملی تکواندوی مردان ایران،گفت: برنامه آماده سازی این تیم برای حضوری قدرتمند در المپیک 2016 روز چهارشنبه هفته جاری نهایی می شود.

مقانلو:برنامه تکواندو چهارشنبه نهایی می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا بیژن مقانلو، تصریح کرد: اردوهای تیم می برای مدتی تعطیل شد تا نفراتی که آسیب دیدگی دارند به ریکاوری و رفع مصدومیت پرداخته و دیگر اردونشنیان نیز در لیگ به میدان بروند.
وی افزود: پس از مدت ها حضور در مسابقات و اردوهای مختلف، کادر فنی و بازیکنان نیاز به استراحت داشتند، چراکه باید چند ماه تلاش سخت برای کسب موفقیت در المپیک داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چه زمان تمرینات تیم ملی از سرگرفته می شود، اظهار داشت: روز چهارشنبه نشستی در فدراسیون خواهیم داشت و همه برنامه های تیم را نهایی می کنیم.
مقانلو در مورد اینکه تیم ملی تکواندوی ایران تا زمان حضور در المپیک در رقابت های بین المللی شرکت نخواهد کرد؟ گفت: به طور قطع نفرات دوم ما در رنکینگ المپیک در رویدادهای بین المللی به میدان می روند تا رتبه خود را ارتقاء داده و آماده باشند.
وی افزود: از اکنون به المپیک 2020 نیز نگاه می کنیم تا هشت نفر اماده را در چهار وزن المپیکی داشته باشیم و با حضور در رقابت های گرندپری به نتایج مناسب برسیم.
سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: پشتوانه سازی امر بسیار مهمی در ورزش است که ما به آن توجه خاصی داریم و اجازه نمی دهیم تیم ملی از مهره های کارآمد، جوان و پرتلاش داشته باشیم.
وی افزود: همواره سعی کرده ایم در این مدت چشم بسته اقدام به حضور در مسابقات محتلف نکنیم و علاوه بر کسب موفقیت به آینده نیز نگاه ویژه ای داریم.
مقانلو در پایان ابراز امیدواری کرد تا تکواندوی ایران ثمره دو سال تلاش بی وقفه خود را با کسب مدال های خوشرنگ در المپیک 2016 ریودوژانیرو بگیرد.

دیدگاه‌ها