کد خبر : 1296050 | 22 دی 1394 ساعت 10:05 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

رستمی با هماهنگی به اردو نمی‌آید

توکلی: سلیمی بعد از عید در اردو خواهد بود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: غیبت رستمی با هماهنگی کادر فنی بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

توکلی: سلیمی بعد از عید در اردو خواهد بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین توکلی در خصوص شروع تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری از چهارشنبه این هفته اظهار داشت: با توجه به اینکه تاریخ شروع لیگ به شروع تمرینات می‌خورد و از سوی دیگر فدراسیون نیز از لحاظ مالی با مشکل مواجه بود و به همین دلیل تمرینات عقب افتاد و قرار است از روز چهارشنبه بار دیگر تمرینات آغاز شود.

وی افزود: بحث مالی در جامعه به صورت کلی مطرح بوده و همه را اذیت می‌کند. برای شروع تمرینات نیز با علی مرادی صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم کیفیت لازم را داشته باشیم و قرار شد به همین دلیل تمرینات تعطیل شود تا پس از فراهم شدن امکانات و مباحث مالی تمرینات را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در ارتباط با غیبت کیانوش رستمی در تمرینات و اردوی جدید خاطرنشان کرد: در شروع تمرینات بهداد سلیمی و کیانوش رستمی را در اختیار نداریم و البته رستمی به زودی به تمرینات اضافه خواهد شد. رستمی حرفه‌ای است و البته با هماهنگی ما پیش می‌رود. او تعامل خوبی با ما دارد و شرایط خوبی را رقم خواهد زد.

توکلی ادامه داد: فضای اردو را باید طوری استفاده کنیم تا نفراتی مثل کیانوش رستمی بتوانند در اردو حاضر شوند و بتوانند برای تیم مفید باشند.

 

وی در خصوص بهداد سلیمی و آخرین شرایطش گفت: به بهداد سلیمی سر زدم و او فیزیوتراپی را ادامه می‌دهد و باید بیشتر از تمرین در مسائل روحی و روانی او را تقویت کنیم. این تنها کاری است که از دست ما بر می‌آید و باید دعا کنیم تا بهداد زودتر آماده شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا تاریخ بازگشت بهداد سلیمی مشخص است یا خیر، عنوان کرد: جلسه‌ای برگزار شد و اعضای کمیته فنی و پزشکی در کنار رئیس فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر شدیم تا مشخص شود او چه زمانی به مسابقات می‌رسد، البته او ابتدای سال به جمع ما اضافه می‌شود اما چون نمی‌خواهیم که بهداد از شرایط سالن خارج شود او را به تمرینات خواهیم آورد تا در کنار تیم باشد.

توکلی در ارتباط با شرایط سعید محمدپور نیز تصریح کرد: سعید اگر نظر پزشکان را اجرا می‌کرد اکنون شرایط بهتری داشت. او باید جراحی کند و پیگیر است تا محل جراحی را انتخاب کند، البته این موضوع از حیطه فنی من خارج است اما دوست داشتم تا او هم در کنار تیم باشد.

وی افزود: سهراب مرادی تمرینات خوبی را انجام می‌دهد و همه چیز را حرفه‌ای پیش می‌برد. در کنار این جوان‌هایی که در لهستان کنار تیم بودند هم خوب کار می‌کنند. ایوب موسوی که رکوردهای خوبی دارد، تمرینات را خوب پیش می‌برد و باید این نفرات حفظ شوند. باید در کنار تیم بزرگسالان تیم امید و جوان را هم تقویت کنیم تا در کوتاه مدت با مشکل مواجه نشویم.

دیدگاه‌ها