کد خبر : 1296114 | 22 دی 1394 ساعت 13:41 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابی به مسابقات قهرمانی آسیا نمی‌رود

رکابزن تیم ملی پس از بازگشت دوباره به تمرینات به این نتیجه رسیده که از لحاظ بدنی شرایط ایده ال را ندارد بنابراین قید شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 را زد.

سهرابی به مسابقات قهرمانی آسیا نمی‌رود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهدی سهرابی که چند روز پیش عمل جراحی انجام داد، قرار بود با بازگشت دوباره به تمرینات، وضعیت خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بررسی کند. اکنون این رکابزن به این نتیجه رسیده است که شرایط شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 را ندارد.

سهرابی در این مورد به ایسنا گفت: دو روز گذشته تمرین کردم اما به دلیل مصرف آنتی بیوتیک ها برای انجام عمل جراحی دیدم بدنم شرایط ایده ال را ندارد. حتی قرار شد فقط در پیست شرکت کنم اما برای پیست هم شرایطم مناسب نیست بنابراین تصمیم گرفتم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکنم. البته فدراسیون برای من ویزا گرفته و بلیت هم رزرو کرده بود اما شرایطم مناسب نیست و می دانم رفتنم فقط هزینه ها را برای فدراسیون بیشتر می کند و نمی توانم نتیجه ای که می خواهم را بگیرم.


او ادامه داد: پیش از این اتفاق شرایط بدنی خوبی داشتم و سالی بود که می توانستم نتایج خوبی را کسب کنم اما قسمت این بود که امسال در مسابقات قهرمای آسیا شرکت نکنم.


سهرابی با اشاره به در پیش بودن المپیک تصریح کرد: تلاش می کنم که اولا جزو نفرات اعزامی به المپیک باشم و بعد بتوانیم در این دوره نتایج خوبی را بگیریم.


دیدگاه‌ها