کد خبر : 1296276 | 23 دی 1394 ساعت 08:39 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان امید لیاقت هرگونه پاداشی را دارند

اخوت: تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم

سرپرست تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که بازیکنان تیم امید لیاقت هرگونه پاداش را دارند.

اخوت: تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین اخوت  در خصوص پیروزی 2 بر صفر امیدهای ایران مقابل سوریه در نخستین دیدار رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: می‌دانید که همیشه مهمترین قدم در تورنمنت‌ها، اولین قدم است و خوشبختانه ما توانستیم این قدم مهم را محکم برداریم. خدا را شکر با این پیروزی روحیه بازیکنان بیشتر شد و با انگیزه آماده مسابقه بعدی می‌شوند.


وی در خصوص پرداخت پاداش به بازیکنان تیم امید پس از پیروزی مقابل سوریه، اظهار داشت: بازیکنان تیم امید لیاقت بهترین‌ها را دارند. آنها تلاش خودشان را کردند و لیاقت هرگونه پاداشی را دارند. مطمئناً مسئولان تیم و در رأس آنها حبیب کاشانی پیش‌بینی پاداش برای تمام بازی‌ها را کرده‌اند. پرداخت پاداش برای بازی با سوریه هم کمترین کاری بود که برای بازیکنان انجام شد.


سرپرست تیم فوتبال امید در خصوص دیدار مقابل قطر و اینکه با توجه به میزبان بودن این تیم امیدهای ایران دیدار سختی پیش‌رو خواهند داشت، خاطرنشان کرد: همه بازی‌های ما سخت است و مقابل تیم‌های خوبی باید بازی کنیم. تیم ضعیف در این مسابقات نداریم و همه حریفان سخت هستند. تیم قطر هم از آنجایی که میزبان مسابقات است، بازیکنان چند ملیتی دارد و کادرفنی خارجی در این تیم مشغول هستند، حریف سختی محسوب می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر سرمایه‌گذاری زیادی روی این تیم انجام داده و بازیکنان قطری مدت زمان زیادی کنار هم بوده‌اند.


اخوت با اشاره به قدرت تیم چین، گفت: تیم چین یکی از بهترین تیم‌های این مسابقات است. آنها سال‌هاست در فوتبال پایه کار کرده‌اند و برنامه‌ریزی متداومی داشته‌اند. ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و در این مسابقات هم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.


دیدگاه‌ها