کد خبر : 1297015 | 26 دی 1394 ساعت 12:07 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره قطر در مصاحبه با روزنامه الرایه

مهند نعیم: من نه، کل تیم مقابل ایران درخشیدند

با گرفتن یک پنالتی و دفع چند موقعیت گلزنی مهاجمان ایران ستاره اول قطر لقب گرفت.

مهند نعیم: من نه، کل تیم مقابل ایران درخشیدند
به گزارش "ورزش سه"، مهند نعیم دروازه بان قطر در جدال شب گذشته برابر ایران چهره پرفروغی داشت و به اذعان بسیاری از رسانه ها و کارشناسان بهترین چهره تیمش مقابل ایران بود تا تصاویر او روی جلد و صفحات روزنامه ها خودنمایی کند.

در شرایطی که گلر قطری ها لقب ستاره بازی را یدک می کشید در مصاحبه ای با روزنامه الرایه مدعی شد او ستاره تیمش نبود. مهند نعیم در این مصاحبه گفت:«من نه، کل تیم قطر مقابل ایران درخشیدند و ستاره آنها بودند که توانستند این برد شیرین را به طرفداران هدیه کنند. بردن ایران برای ما خیلی اهمیت داشت به همین خاطر از ابتدا با این هدف به میدان رفتیم و خوشحالم که در پایان توانستیم یک رقیب قدرتمند را از پیش رو برداریم».

دروازه بان قطر در ادامه تصریح کرد:«ایران را به خوبی آنالیز کرده و می دانستیم از چه راهی باید به آنها ضربه بزنیم و خوشحالم که در جریان بازی هم ما خوش شانس بودیم و ایران بدشانس. حالا با اعتماد به نفسی که از این برد گرفتیم تنها می خواهیم برای قهرمانی آسیا و رسیدن به المپیک تلاش کنیم و از این هدف خود کوتاه هم نمی آییم. به همین خاطر جدال با سوریه را هم جدی می گیرم و کار صعودمان را به اما و اگر نمی سپاریم».

دیدگاه‌ها