کد خبر : 1297020 | 26 دی 1394 ساعت 12:16 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیگی نماینده آذربایجان

مقانلو و بی باک راهی استانبول شدند

کادر فنی تیم ملی تکواندو برای تماشای مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا و آنالیز رقبای تکواندوکاران کشورمان راهی استانبول شدند.

مقانلو و بی باک راهی استانبول شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابتهای کسب سهمیه المپیک در بخش قاره ای از امروز آغاز می شود و در نخستین مرحله تکواندوکاران اروپا در استانبول به میدان می روند. طبق برنامه امروز (شنبه) تکواندوکاران اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم بانوان و فردا (یکشنبه) تکواندوکاران ۴ وزن ۸۰- . ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم بانوان به میدان می روند.


بیژن مقانلو، سرمربی و مهدی بی باک مربی تیم ملی تکواندو کشورمان برای تماشای این رقابت‌ها و آنالیز رقبای سه تکواندو کشورمان در این مسابقات عصر جمعه عازم محل مسابقات شدند و روز دوشنبه (۲۸ دی‌ماه) به ایران بازخواهند گشت.


از سوی دیگر حافظ مهدوی داور بین المللی کشورمان که برای قضاوت در المپیک در بین کاندیداهای کمیته داوران فدراسیون جهانی است در رقابتهای استانبول قضاوت می کند.


اما میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی الااصل تیم ملی تکواندو آذربایچان نیز به عنوان نماینده این کشور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک در وزن ۸۰- کیلوگرم تلاش می کند. آذری ها در وزن ۸۰+ توسط «رادیک» کسب سهمیه کرده اند و  توسط بیگی به دنبال سهمیه دوم هستند.


تیم ملی تکواندوی کشورمان توسط فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده است.

دیدگاه‌ها