کد خبر : 1297043 | 26 دی 1394 ساعت 13:31 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

در پی درخواست معاوضه با طهماسبی

عالیشاه به تبریز می‌رود – نمی‌رود!

مسوولان تبریزی هم همچون نفت تهران برای انتقال دروازه بان خود به پرسپولیس درخواست معاوضه بازیکن داشته اند؛ مساله ای که باعث می شود این انتقال بار دیگر با اما و اگر مواجه شود.

عالیشاه به تبریز می‌رود – نمی‌رود!
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که فقر عجیب و تاریخی را در درون دروازه خود تجربه می کند بعد از ناکامی در جذب علیرضا بیرانوند به سراغ مهرداد طهماسبی رفته اند که با درخشش اخباری در درون دروازه تراکتورسازی در نیم فصل اول فرصتی برای بازی نیافت.

طهماسبی که در ابتدای فصل هم مورد توجه پرسپولیسی ها قرار داشت در نهایت با عدم توافق طرفین راهی تبریز شد و اکنون بار دیگر در نیم فصل با توجه به مشکلات در درون دروازه پرسپولیس باب مذاکره با او باز شده است. در این ارتباط تراکتورسازی ها که قصد داشتند با انتقال او به فولاد جماعتی یا شریفات را از این تیم جذب کنند اکنون گزینه های پرسپولیس را زیر نظر گرفته اند.

طبق اعلامی که مسوولان این تیم داشته اند آنها در ازای معاوضه طهماسبی با عالیشاه به این انتقال تن خواهند داد و پلان دوم تراکتورسازی دریافت مبلغی برای صدور رضایتنامه اش است.

حال باید دید پرسپولیس چگونه دروازه بان تبریزی ها را در تهران سرخپوش خواهد کرد. عالیشاه بازیکن محبوب و مورد اعتماد برانکو است که حتی با وجود بنگستون گلزن نیز به او ترجیح داده شده و در خط حمله در کنار مهدی طارمی به میدان می رود. شماره 2 محبوب هواداران که سابقه گلزنی در دربی را دارد مطمئنا در صورت این انتقال با واکنش هواداران هم مواجه خواهد شد و با این شرایط مسوولان این تیم ترجیح می دهند از منابعی مبلغ رضایتنامه طهماسبی را تامین کنند.

دیدگاه‌ها