کد خبر : 1297082 | 26 دی 1394 ساعت 15:29 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرهادی: ذوب‌آهن اعلام کند مرا نمی‌خواهد

اسماعیل فرهادی از جمله بازیکنانی است که در این چند ساله همیشه به ذوب‌آهن پایبند بود اما الان در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد.

فرهادی: ذوب‌آهن اعلام کند مرا نمی‌خواهد
فرهادی در مورد اینکه نیم فصل دوم به جمع ذوب‌آهنی‌ها اضافه خواهد شد یا خیر به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: تا الان که خبری نبوده است و تماسی با من نگرفته‌اند، من هم منتظرم ببینم اضافه می‌شوم یا خیر. منتظر تماس از طرف ذوب‌آهنی‌ها هستم تا تکلیفم مشخص شود.

او که سابقه زیادی در ذوب‌آهن دارد ادامه داد: بالاخره بیشتر دوران حرفه‌ای و سال‌های زیادی را در این باشگاه بودم. ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است، سعی کردم هر موقع برای این تیم به میدان می‌روم بهترین بازیم را انجام دهم که از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح خوبی قرار داشته باشم ولی امسال شرایط به نوعی پیش رفت که از اول فصل نتوانستم این تیم را همراهی کنم. الان هم واقعاً ناراحت هستم زیرا بلاتکلیفم اگر من را می‌خواهند که تماس بگیرند و اگر نمی‌خواهند لااقل بگویند. از طرفی چند روز دیگر تا پایان فصل نقل و انتقالات نمانده و من باید تکلیف خودم را بدانم تا بتوانم برای زندگی آینده‌ام تصمیم بگیرم.

وقتی از فرهادی سؤال شد با توجه به اینکه ذوب‌آهن بازیکنان زیادی در پست‌های مختلف دارد به گل‌محمدی حق می‌دهد جذبش نکند یا خیر افزود: همه این‌ها به دید سرمربی برمی‌گردد و کادرفنی است که تصمیم می‌گیرد چه کسانی را داشته باشد و چه کسانی را نداشته باشد.  قبل از فصل به من گفتند اسمت را نیم فصل جزو لیست رد می‌کنیم و آقای گل‌محمدی و آذری هر دویشان گفتند نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهی شد ولی هنوز این اتفاق صورت نگرفته. باز هم می‌گویم اگر من را نمی‌خواهند بهتر است بگویند.

دیدگاه‌ها