کد خبر : 1297211 | 27 دی 1394 ساعت 00:45 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

رامیرس،گزینه دورتموند برای جانشینی گوندوگان

با توجه به احتمال عدم تمدید قرارداد استراتژیست خط میانی دورتموند با این تیم، شنیده شده احتمال دارد رامیرس جایگزین وی شود.

رامیرس،گزینه دورتموند برای جانشینی گوندوگان
به گزارش "ورزش سه"، گمانه‌زنی‌ها راجع به ایلکای گوندوگان و آینده او در بروسیا دورتموند نه تنها پایانی ندارد بلکه بیشتر هم شده است؛ از همینرو امروز نام یک بازیکن برزیلی به عنوان جانشین احتمالی او مطرح شد.
از وست‌فالن خبر می‌رسد با توجه به اینکه گوندوگان افکار بلندپروازانه‌ای در سر می‌پروراند و به صراحت تمایلش مبنی بر ماندن در دورتموند را بیان نمی‌کند، هانس یواخیم واتسکه، میشاییل زورک و توماس توخل از اکنون در فکریافتن گزینه‌های ممکن برای جایگزینی این بازیکن که که به نام استراتژیست دورتموند شناخته می‌شود هستند.
روزنامه "گلوب اسپورته" چاپ برزیل گزارش داد با توجه به پایان قرارداد گوندوگان در تابستان 2017 با بروسیا دورتموند، چنانچه مسئولان این باشگاه بخواهند از ترانسفر او سود بدست آورند باید هر چه زودتر تکلیف ماندن یا نماندن او را مشخص کنند. از اینرو رامیرس را از چلسی به منظور جانشینی وی زیر نظر گرفته‌اند و اطلاعات لازم راجع به مفاد قرارداد وی را هم به دست آورده‌اند.
گفتنی است رامیرس 28 ساله که جایگاه ثابتی در تفکرات ژوزه مورینیو نداشت و بیشتر یک مهره نیمکت‌نشین بود، بعد از اخراج این مربی پرتغالی و آمدن هیدینک نامش حتی در لیست هیجده نفره آبی‌ها هم به ندرت دیده می‌شود. با این حال ترانسفر وی به آلمان در صورت جدی شدن در تابستان محقق خواهد شد و در زمستان جاری نمیتوان روی آن حساب باز کرد. قرارداد او با چلسی تا سال 2019 معتبر است.

دیدگاه‌ها