کد خبر : 1297343 | 27 دی 1394 ساعت 16:38 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان اعتصاب نمی‌کنند

سبک‌دست: پول استقلال در حساب من نیست

اسپانسر باشگاه استقلال ادعا می‌کند که پول اسپانسر باشگاه در حساب او نیست.

سبک‌دست: پول استقلال در حساب من نیست
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی در این روزها با مشکلات عدیده‌ مالی روبه‌رو است که گفته می‌شود شرکت همراه اول حدود 5 میلیارد پول به حساب شاهرخ سبک‌دست واریز کرده اما او این پول را هنوز به باشگاه برنگردانده است. سبک‌دست با رد این موضوع به خبرنگار ما می‌گوید: بهتر است کسانی که مسوولیت دارند در این‌باره صحبت کنند اما من فقط می‌گویم که چنین چیزی هرگز درست نیست و پول باشگاه درحساب من نیست.

او در مورد انتقاد بهرام افشارزاده هم می‌گوید: از نظر من باشگاه امسال نظام مالی خوبی دارد و حالا احتمال دارد در مقاطعی به مشکل بخوریم. به هر حال ما بدهی‌های پیشینی داریم که کمی اذیتمان کرده است. ضمن اینکه شرکت ایران‌نوین به تعهدات خود عمل نکرده است و باشگاه استقلال چند میلیارد از این بابت متضرر شده است.

اسپانسر باشگاه استقلال ادامه داد: مطمئن باشید شرایط باشگاه درست می‌شود، مثل اول فصل که ما مشکلاتی داشتیم اما همه دست به دست هم دادند و مشکلات حل شد. شک نکنید بازیکنان تمام مطالباتشان را می‌گیرند و مشکلات حل می‌شود. فقط باز هم تاکید می‌کنم که همه باید دست به دست هم بدهیم که مشکلات را حل کنیم.

سبک‌دست درباره احتمال اعتصاب بازیکنان هم می‌گوید: هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. بازیکنان استقلال حرفه‌ای هستند و من از آنها تشکر می‌کنم که تا بدین جای کار به بهترین شکل وظایفشان را انجام دادند. ما هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات مالی را حل کنیم تا ان‎شاءالله تیم بدون مشکل به کارش ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها