کد خبر : 1297352 | 27 دی 1394 ساعت 17:08 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه بی پولی شدید در فجر شیراز

سروش سعیدی می گوید امیدوارم این مشکلات تادیرنشده حل شود وتیم ما در مسیرقبلی وخوب خودش قرارگیرد.

ادامه بی پولی شدید در فجر شیراز
سروش سعیدی در گفت و گو با"ورزش سه"، درباره وضعیت فجرسپاسی گفت: در اول فصل شرایط تیم خیلی خوب بود ومابا یک سری وعده به این تیم وارد شدیم که اگر به نتایج تیم در اول فصل رجوع کنیدبه این مسله پی می برید. امارفته رفته تیم با مشکلات مالی رو به روشد ونتوانست آن انگیزه لازم را داشته باشیم، در جایی که ما بازیکنان باید تمام فکرمان روی فوتبال باشد به فکر مسائل مالیست که تا حدی پیش رفته ایم که واقعا توانایی بازی وانگیزه لازم را نداریم.

مدافع تیم فجر در ادامه نیز گفت: همه ما با این وضعیت چه در فوتبالی  وچه زندگی ضعیف شده ایم. درتیم مان عده ای هستند که متاهل هستند وعده ای هم خرج خانواده خودرا می دهند اما دریغ ازیک مبلغ قابل توجه که باعث برطرف شدن مشکلات خانوادگی بشود خدا شاهداست یکی از بازیکنان تیم مان سه هفته پول کارت شارژم,بایل هم نداشت.

بازیکن فصل قبل فولاد خوزستان در ادامه گفت: وقتی که تیم به تعطیلات نیم فصل رفت عده ای از بازیکنان برای برگشت به شیراز پول کافی نداشتند وبعد از آن تصمیم گرفتیم که چند روزی تمرینات راتعطیل کنیم اما بعداز بی نتیجه بودن این اعتصاب وفکرکردن به زحماتی که تا اینجای فصل کشیدیم تصمیم گرفتیم باهرچیزی که بود ونبود تمریناتمان را آغاز کنیم.واقعا این تیم دست هر مربی دیگر بود اکنون رتبه اش دهم بود. واقعا آقای کلانتری وکادرفنیش خیلی کمک می کنند وزحمت می کشند. این هفته تمام هزینه دکتر تیم را اقای کلانتری داده است و این واقعا خجالت آوراست. ما بازیکنان فقط بخاطرکادرفنی مان بازی می کنیم وبه کادرفنی هم ثابت شده است. اقای کلانتری هم این موضوع را به ما ثابت کرده اند با توجه اینکه ٤ تیم پیشنهاد٢٠٠ یا٣٠٠ میلیونی بهش داده بودند اما پای بازیکنانش ایستاد وجواب نه داد مطمئن باشین اکه پول به تیم برسد جز دو تا تیم اول دوم لیگ یک می شویم، امیدوارم این مشکلات تادیرنشده حل شود وتیم ما در مسیرقبلی وخوب خودش قرارگیرد.

دیدگاه‌ها