کد خبر : 1297507 | 28 دی 1394 ساعت 11:19 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدول بهترین گلزنان زیر 23 سال آسیا

کاپیتان قطر آقای گل آسیا

رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در حالی مرحله گروهی خود را پشت سر می گذارد که در جدول بهترین گلزنان یک مدافع در صدر ایستاده است.

کاپیتان قطر آقای گل آسیا
به گزارش "ورزش سه"، رفته رفته رقابت های مرحله گروهی زیر 23 سال آسیا به روزهای پایانی خود نزدیک می شود تا چهره تیم های صعود کننده مشخص شود. در این بین اما جدول بهترین گلزنان این مسابقات هم جالب توجه از آب درآمد چون در حال حاضر به جای یک مهاجم گلزن ، کاپیتان و مدافع سیه چرده قطری ها با به ثمررساندن سه گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داده است.

عبدالکریم حسن الحاج مدافع بلندقامت و تنومند قطری ها که جزو بازیکنان دو ملیتی است با به ثمررساندن سه گل در دو بازی برابر چین و ایران در اتفاقی جالب توجه در صدر بهترین گلزنان زیر 23 سال قهرمانی آسیا قرار گرفته است. البته چانگ هون گوانگ کره ای هم با همین تعداد گل در این عنوان با مدافع میزبان شریک است.

برخلاف تمام پیش بینی ها در جدول بهترین گلزنان این تورنمنت هیچ اثری از بازیکنان ایرانی نیست در حالی که انتظار می رفت بازیکنی مثل امیر ارسلان مطهری با برتن کردن پیراهن شماره 10 به عنوان جانشین سردار آزمون تعداد گل های بیشتری به ثمربرساند.

3 گل

عبدالکریم حسن الحاج (قطر) چانگ هون کوانگ (کره جنوبی)

2 گل

داستان بیک حامداموف (ازبکستان) عمر خریبین (سوریه) یویا کوبو (ژاپن) لیائو لی شینگ (چین) بها فیصل (اردن) چانگ جین مون (کره جنوبی)

دیدگاه‌ها