کد خبر : 1297938 | 29 دی 1394 ساعت 17:27 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

رضایی: اتفاقاتی می‌افتد که در منش پهلوانی نیست

مسئولی راحت نشسته و بازیکن سرباز می‌گیرد

مدیرعامل نارنجی پوشان در نشست مطبوعاتی خود اظهارنظر انتقادآمیزی راجع به وضعیت موجود بر بازیکنان سرباز بیان کرد.

مسئولی راحت نشسته و بازیکن سرباز می‌گیرد
به گزارش "ورزش سه"، بیت اله رضایی در رابطه با موضوع سرباز شدن بازیکنان تیمش و روال پیوستن آن‌ها به تیم‌های نظامی گفت:

نمی‌شود بهترین بازیکنان را به یک باشگاه داد

سرباز زینت کشور است، اما روند نباید این‌گونه باشد، اگر قرار باشد یک تیم که برای نیروی مسلح است بهترین بازیکنان را از باشگاه‌ها جذب کند و فقط به تراکتورسازی بدهد دیگر نام آن باشگاه تراکتورسازی نیست بلکه تمامی نیروهای مسلح را در بر می‌گیرد، این را نمی‌توان پهلوانی و قهرمانی دانست و ورزش در کار نیست بلکه اجبار بوده است.

به‌تنهایی نمی‌توانیم واکنش نشان دهیم

اگر فقط یک باشگاه عکس‌العمل نشان دهد به‌جایی نمی‌رسد باید خود فدراسیون یا سازمان لیگ پیش‌قدم شود اما تاکنون چنین چیزی ندیدم، ما از خروجی جلسه تاج و باران چشمه خبر نداریم. خواهش من از فدراسیون این است که مشکل را اساسی حل کند.

اتفاقاتی پیش می‌آید که در مبارزات هم نمی‌افتد

هرسال در کشورمان انتخاباتی است و اگر بخواهیم هر نماینده‌ای در این دوران ورود کند نمی‌توانیم لیگ داشته باشیم. باید این مشکل اساسی را سازمان لیگ حل کند. بازیکنی داریم که هنوز دانشجو است و از طرفی به او می‌گویند باید به فلان تیم بیاید. در مبارزه هم کسی این کار را نمی‌کند چه برسد به حوزه فرهنگی ورزشی.

اتفاقاتی می‌افتد که فرهنگی ورزشی نیست

اینکه بدون اجازه مربی به تیمی برود که سرباز جذب می‌کند بی‌احترامی به باشگاه و سرمربی آن تیم است. این مسئله باعث می‌شود که لذت ورزش کنار برود. به برخی بازیکنان اضافه‌خدمت زدند که دوران فصل نقل و انتقالات تمام می‌شود. به این اتفاقات نمی‌توان لقب فرهنگی ورزشی داد.

مسئول باشگاه راحت نشسته و بازیکن می‌گیرد

ارتش و سپاه تیم‌هایی دارند که می‌توانند بازیکن جذب کنند به آن‌ها هم بازیکن بدهند ما ناراحت نمی‌شویم. وقتی این اتفاق رخ نمی‌دهد مسئولان یک باشگاه راحت نشسته‌اند که می‌دانند بازیکن سرباز می‌گیرند. در نیروی زمینی بازیکنی نمی‌بینید که موی بلند داشته باشد و به صبحگاه نرفته باشد.

دیدگاه‌ها