کد خبر : 1298168 | 30 دی 1394 ساعت 15:46 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایوبی: تیموریان می‌تواند به ما کمک کند

مجید ایوبی که خودش از بازیکنان باتجربه سایپا است و بعد از ابراهیم صادقی از نظر سابقه نفر دوم این تیم محسوب می شود اعتقاد دارد آندو می تواند به آنها کمک کند تا سهمیه کسب کنند.

ایوبی: تیموریان می‌تواند به ما کمک کند
به گزارش "ورزش سه"، ایوبی در مورد مهمترین اتفاقی که دیروز برای سایپا افتاد و جذب آندرانیک تیموریان گفت: آندو بازیکن قابلی است انشاالله بتوانیم با کمک‌های او سهمیه آسیا را امسال کسب کنیم.

او در مورد جام شهدا که آن را پیش رو دارند و بازی روز جمعه با پرسپولیس در همین جا ادامه داد: جام شهدا فرصت بسیار خوبی است تا بازیکنان جدید ما یعنی آندرانیک تیموریان و مهدی دغاغله بتوانند با بقیه هماهنگ شوند و این یک بازی تدارکاتی بسیار خوب است و ما می‌توانیم خودمان را محک بزنیم و برای لیگ آماده شویم. ابتدا در امسال قهرمانی را می‌خواهیم و اگر نشد حداقل باید سهمیه را بگیریم.

دفاع وسط نارنجی پوشان در پایان در مورد جدا شدن جواد نکونام از جمعشان افزود: نکونام در زمان حضورش به ما کمک کرد. او بازیکن بسیار بزرگی است. راستش من نمی دانم شرایط قراردادش به چه شکل است اما تا امروز که در تمرینات نبوده و احتمالا دیگر جدا شده و به تیم جدیدش رفته. ما مسوول فصل نقل و انتقالات نیستیم و دخالتی در این زمینه نمی‌کنیم فقط برای جواد نکونام آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها