کد خبر : 1298365 | 01 بهمن 1394 ساعت 14:14 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس شکل تیم مدعی به خود گرفته است

پنجعلی: راهیابی به المپیک سخت است

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه تیم امید ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک از نظر دفاعی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: راهیابی به المپیک کار سختی است اما می‌توانیم المپیکی شویم.

پنجعلی: راهیابی به المپیک سخت است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محمد پنجعلی در رابطه با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و عملکرد نه چندان خوب این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: به هر حال باشگاه در نقل و انتقالات طبق خواسته مربی اقدام می‌کند. فعلا باشگاه در سکوت به دنبال تقویت تیم است و قطعا خواسته‌های کادر فنی را برآورده خواهد کرد.

وی در رابطه با عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول افزود: پرسپولیس در نیم فصل اول فراز و نشیب زیاد داشت. اما با گذشت زمان، تیم شکل بهتری گرفت و در حال حاضر به چهره یک تیم مدعی بدل شده است. البته اگر اشتباهات داوری اجازه می‌داد پرسپولیس در جدول وضعیت بهتری داشت. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در نیم فصل اول تعطیلی‌های مکرر لیگ هم در روند حرکتی تیم بی اثر نبود. اما در بازی‌های اخیر پرسپولیس واقعا چهره یک تیم قهرمان را به خود گرفته است. به اعتقاد من این تیم در نیم فصل دوم می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

پنجعلی در رابطه با عملکرد تیم امید ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: در بازی برابر چین نسبت به بازی با قطر عملکرد بهتری داشتیم و در فاز هجومی خوب بودیم. در مجموع فکر می‌کنم شاگردان خاکپور عملکرد خوبی در این بازی‌ داشتند.

مدافع پیشین فوتبال ایران تصریح کرد: تیم ما در فاز هجومی خوب کار می‌کند. در بازی‌های گذشته میلاد کمندانی مهره تاثیر گذاری برای تیم خاکپور بوده است و این بازیکن توانسته به خوبی تیم را در فاز هجومی هدایت کند. از طرفی بازیکنان دیگر نیز مانند ترابی عملکرد خوبی دارند. اما نکته نگران کننده در رابطه با تیم خاکپور، خط دفاع آن است.

وی اضافه کرد: کادر فنی باید فکری به حال خط دفاع کند. زیرا از این به بعد مسابقات حساسی را پیش رو داریم و خط دفاع ما ترمیم نشود قطعا به مشکل می‌خوریم. کادر فنی به خوبی از اوضاع تیم مطلع است. اما اگر بخواهیم دربازی‌های بعدی موفق عمل کنیم باید خط دفاع مستحکم تری داشته باشیم.

پنجعلی در پایان گفت: در حال حاضر همه باید از این تیم حمایت کنیم. چون تیم امید ما در شرایط حساسی قرار دارد. راهیابی به المپیک کار بسیار سختی است. اما فوتبال ایران نشان داده است که در مواقع سخت بهتر عمل می‌کند. این تیم پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند به المپیک صعود کند. اما همانطور که گفتم، باید فکر اساسی برای خط دفاع کرد و کادر فنی از این به بعد نباید روی آفساید گیری ریسک کند و تاکتیک تیمش را بر این اساس بچیند. 

 

دیدگاه‌ها