کد خبر : 1298829 | 03 بهمن 1394 ساعت 16:09 | 30.5K بازدید | 6 دیدگاه

نجف نژاد: با همین بازیکنان استقلال صدرنشین شد

وضعیت استقلال خوب است خوب‌تر هم می‌شود

رئیس هیات مدیره استقلالی‌ها می‌گوید با همین بازیکنانی که این تیم دارد استقلال توانسته صدرنشین شود، وضعیت استقلال ازنظر بازیکن خوب است و خوب‌تر هم می‌شود.

وضعیت استقلال خوب است خوب‌تر هم می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، مقداد نجف نژاد بعد از حضور در تمرین استقلال و جلسه با پرویز مظلومی و بازیکنان این تیم گفت: به همراه آقایان مسعود معینی و کرد نوری جلسه خوبی با پرویز مظلومی داشتیم، با توجه به شرایط تیم برگزاری این جلسه لازم بود چراکه حرف‌هایمان را بیان کردیم و نظرات یکدیگر را شنیدیم، روز دوشنبه هم جلسه‌ای در هیات مدیره خواهیم داشت.

او در رابطه با حرف‌هایی که مبنی بر حضور ناموفق آبی‌ها در یارگیری بیان می‌شود گفت: اتفاقاً دراین‌باره هم‌صحبت کردیم، به‌هرحال با این بازیکنان شرایط خوبی داشتیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم و با همین بازیکنان در صدر جدول حضور داریم، برای جذب یک بازیکن آزاد جای خالی داریم . به همین دلیل می‌توانیم یک ملی‌پوش خارجی باکیفیت جذب کنیم، باید به شما بگویم ازنظر بازیکن وضعیت خوبی داریم که بهتر هم خواهد شد.

رئیس هیات مدیره استقلال در رابطه بااینکه پرداخت قرارداد بازیکنان گفت: این مسئله درست است که ما پرداختی کمی به تیم داشته‌ایم ولی ما مشکلی با اسپانسر نداریم طی هفته‌های آینده تیم به وضعیت بهتری خواهد رسید.

نجف نژاد در پایان در مورد اینکه آیا امروز به بازیکنان پاداش داده‌اند گفت: خیر پاداشی ندادیم.

دیدگاه‌ها