کد خبر : 1298992 | 04 بهمن 1394 ساعت 10:00 | 29.2K بازدید | 3 دیدگاه

پایان ماموریت خاکپور با امیدها

سرمربی جدید با رئیس جدید می‌آید

حذف از رقابت های زیر 23 سال آسیا پرونده فعالیت محمد خاکپور در تیم امید را بست.

سرمربی جدید با رئیس جدید می‌آید
به گزارش "ورزش سه"، امیدهای ایران باز هم در راهیابی به المپیک ناکام ماندند تا طلسم عدم حضور در بزرگ ترنی تورنمنت ورزشی دنیا 44 ساله شود. بعد از ناکامی در دوحه قطر پرونده فعالیت محمد خاکپور سرمربی این تیم هم به اتمام رسید تا بار دیگر شاهد تغییراتی در کادر فنی امیدها باشیم.

علی کفاشیان در همین ارتباط گفت:« ماموریت کادرفنی تیم امید بعد از پایان بازی به اتمام رسید قطعا قرارداد کادرفنی جدید با هیأت رئیسه جدید خواهد بود. در ارتباط با قرارداد خاکپور هم حاضریم حق‌الزحمه او را در این مدت پرداخت کنیم تا دلخوری باقی نماند».رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص این که برای کادر فنی جدید چه برنامه های مد نظر دارد، افزود:« قطعا از الان برنامه‌ریزی را شروع نمی‌کنیم تیم امید ما 20 ساله‌ها و جوانان الان هستند. هیأت رئیسه باید تصمیم بگیرد. ماموریت را بگذاریم برای کادر جدید هیأت رئیسه فدراسیون که می‌آیند».

این صحبت های کفاشیان در خصوص آینده تیم امید در حالی مطرح شد که با توجه به حذف فوتبال از رشته های ورزشی حاضر در المپیک مشخص نیست از این پس استراتژی فدراسیون فوتبال در خصوص این تیم با این رده سنی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها