کد خبر : 1299544 | 06 بهمن 1394 ساعت 12:14 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

امشب معرفی دو نماینده آسیا در المپیک ریو

امشب دو نماینده از سه نماینده قاره کهن در رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو معرفی خواهند شد.

امشب معرفی  دو نماینده آسیا در المپیک ریو
به گزارش "ورزش سه"، رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که جنبه انتخابی المپیک را نیز دارد امشب مرحله نیمه نهایی خود را پشت سر می گذارد تا چهره دو نماینده قاره کهن در بزرگ ترین تورنمنت ورزشی دنیا در سال 2016 معرفی شود چون تیم های فینالیست راهی المپیک خواهند شد.

در بازی اول که از ساعت 17:00 در ورزشگاه عبدا.. بن خلیفه برگزار می شود ژاپنی ها بعد از برد ایران مقابل عراق قهرمان دوره قبل این رقابت ها صف آرایی می کنند تا شانس خود را برای صعود به فینال امتحان کنند. نکته جالب توجه این که دو تیم در دوره قبلی به جای نیمه نهایی در یک چهارم نهایی مقابل هم صف آرایی کردند که آن بازی را عراقی ها 1-0 بردند.

بازی دوم هم از ساعت 20:00 در ورزشگاه جاسم بن حمد میان قطر میزبان و کره جنوبی دیگر قطب فوتبال قاره کهن برگزار می شود. عنابی ها که سرمایه گذاری گسترده شان برای رسیدن به جمع تیم های برتر تا به اینجا پاسخ مثبت داشته حالا امیدوارند با سود بردن از امتیاز میزبانی کره جنوبی را نیز از پیش رو بردارند تا هم فینالیست شوند هم برای دومین بار طعم حضور در المپیک را بعد از 24 سال بچشند.

تیم های برنده بازی های امشب حضورشان در المپیک قطعی خواهد بود و تیم های بازنده باید در دیدار رده بندی به دنبال کسب سومین و آخرین سهمیه قاره کهن باشند.

دیدگاه‌ها