کد خبر : 1299556 | 06 بهمن 1394 ساعت 13:03 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

همدانی: به‌ خاطر رفتارهای‌ عباسی‌ جدا شدم

مربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: آقایان گفتند قراردادت را 20 میلیون بنویس و بعدا به آن متمم اضافه می‌کنیم.

همدانی: به‌ خاطر رفتارهای‌ عباسی‌ جدا شدم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ستار همدانی در خصوص دلایل جدایی‌اش از تراکتورسازی تبریز اظهار داشت:جا دارد قبل از هر چیز تسلیت بگویم به جامعه ورزش ،به مناسبت دو عزیز از دست رفته و اسطوره های فوتبالمان رضا احدی و همایون‌خان بهزادی و آرزوی سلامتی و تندرستی برای بازماندگان آنها را از خدای بزرگ خواستار هستم.

وی افزود: من مربیگری خودم را مدیون امیر قلعه‌نویی هستم و بعد از اینکه آقای قلعه‌نویی به تراکتورسازی پیوست، به همراه ایمان عالمی که چندین سال در کنار آقای قلعه نویی زندگی کرده بودیم دوباره به عنوان همکار در کنار او قرار گرفتیم. من مربیگری را مدیون ایشان هستم زیرا کار را از آقای قلعه‌نویی یاد گرفتم تا اینکه امسال هم همراه ایشان به تبریز رفتم و در شروع تمرینات و قبل از بازی استقلال با آقای عباسی جلسه‌ای گذاشتیم و در مورد نوع قرارداد صحبت شد.


همدانی افزود:مسئولان باشگاه به ما گفتند با توجه مشکلات مالی و دلایلی که عنوان کردند رقم قراردادمان را با سیستمی که دارند نمی‌توانند ثبت کنند. ما یک مبلغی را می‌زنیم و بعد متمم اضافه می‌کنیم و به ما گفتند.آنها اعلام کردند با توجه به برخی دلایل رقم قرارداد شما را نمی‌توانیم ثبت کنیم و این موضوع به خاطر میزان مالی باشگاه است که من بعد از این حرف‌ها توجیه نشدم و گفتم چنین چیزی امکانپذیر نیست و از همان ابتدا به نظر می‌رسید شفافیت در رفتار گفتار دوستان وجود ندارد.


وی افزود:در واقع به ما گفتند که رقم قراردادتان را ٢٠میلیون تومان بزنید و بعداً به آن اضافه می‌کنیم! حقیقتا ما تناقض‌هایی را حس کردیم و گفتیم اگر اینطور باشد بخاطر شهرم و تراکتورسازی، تیمی که از آنجا فوتبالم را شروع کردم و به آنجا دین دارم حاضر می‌شویم چنین کاری را انجام می دهیم. عباسی هم به ما گفت نگران متمم قراردادتان نباشید. بعد از این موضع با هیات مدیره تماس گرفتم و با آقای مهندس غزنوی صحبت کردم. ایشان هم گفتند نگران نباشید و من قول می‌دهم شخصاً متمم قراردادتان را پرداخت خواهیم کرد و این موضوع را هیات مدیره تصویب می‌کند. من در پاسخ گفتم به خاطر حضرتعالی و شهر تبریز و علاقه‌ای که به آن دارم حاضرم سفید امضا کنم تا بعداً توافق کنیم و حتی می‌توانید این موضوع را از ایشان سوال کنید.


همدانی در ادامه گفت‌و‌گو با فارس تاکید کرد:حاضر شدم قرارداد سفید امضا کنم اما مسئولین هیات فوتبال آذربایجان شرقی شاهد هستند و می‌توانید استعلام بگیرید که این اجازه را به ما ندادند. چون دقیقاً آنها در هتل تبریز جلسه داشتند و وقتی ما می‌خواستیم قرارداد سفید امضا کنیم گفتند به هیچ عنوان قرارداد سفید مورد تایید سازمان لیگ نیست و به خاطر مسائل مالیاتی و غیره نمی‌توانید سفید امضا کنید که نصیری معاون اجرایی باشگاه هم در آنجا حضور داشت.


همدانی ادامه داد:ما از همان‌جا با آقای عباسی صحبت کردیم که او اصرار داشت که این قرارداد باید بسته شود تا ما در بازی فردا روی نیمکت بنشینیم و ما هم به دلیل اینکه بتوانیم کمک کنیم ،این کار را انجام دادیم ولی عدم تعهدات و بی حرمتی‌ها از اینجا شروع شد و امروز و فردا کردن آقای مدیر ما را اذیت کرد تا اینکه بعد از بازی نفت‌ تهران  3، 4 روز تعطیل شدیم. در آن مدت من هر روز به آقای عباسی زنگ زدم و چندین بار پیامک زدم که حتی پیامکهای من موجود است. در آن زمان موقع ممنوع‌الخروج بودم  چون 4 سال پیش از تراکتورسازی طلب داشتم و آن طلب را به من نداده بودند.طبق قرارداد ٤  سال پیش ،مالیات بنده به عهده باشگاه بود و به همین دلیل ممنوع الخروج شدم و تیم هم می‌خواست به ترکیه برود. من می‌خواستم این موضوع را با آقای عباسی در میان بگذارم ولی وقتی او جواب تلفن نداد که با این اتفاق حس خوبی به این موضوع پیدا نکردم. به نظرم مدیرعامل وظیفه داشت جواب ما را بدهد و مشکلاتمان را حل کند، همانطور که ما وظیفه داریم با تمام وجودمان در تیم کار کنیم که این کار را انجام دادیم.


مربی سابق تراکتورسازی تاکید کرد:در این یک ماهی که در تبریز بودیم از هیچ چیز دریغ نکردیم. خدا محبت کرد و تراکتورسازی به آرامش رسید و ما توانستیم چنین نتایجی در خور نام تراکتورسازی بگیریم. 4 بازی انجام دادیم و 8 امتیاز با درایت و مدیریت کادر فنی گرفتیم که فکر می‌کنم آمار خوبی است.


  وی ادامه داد: جا دارد از تمام دوستانی که هر روز در تمرین تراکتورسازی حاضر می شدند و حتی معترض به شرایط فعلی بودند تشکر کنم چون در نهایت با لطف و عنایت خود همین دوستان بود که مشکلات خاتمه پیدا کرد،و تیم در کمال آرامش به کارش ادامه داد. اعتقاد من این است که یکسری عدم مدیریت‌ مناسب باعث شده بود چندی پیش اتفاقاتی در مورد تراکتورسازی به وجود بیاید که توانستیم به کمک آقای قلعه‌نویی که یک مدیر تمام عیار است آنها را پوشش بدهیم. از این بابت من و آقای عالمی و اعضای کادرفنی و بچه‌های دیگر نیز تلاش زیادی انجام دادیم و نسبت به این اتفاقی که افتاد حس خوبی داشتیم. من با همه چیز کنار آمدم جز عدم صداقت آقای عباسی. در واقع همه چیز هم از خود آقای عباسی شروع شد. من اصلا دوست ندارم در جایی کار کنم که اصلا صداقت وجود ندارد زیرا همدلی و صادق بودن عامل موفقیت است و مسائل فنی بعد از این موضوع می‌تواند مهم باشد.


مربی سابق تراکتورسازی با ناراحتی از برخی مسئولان این باشگاه گفت:همیشه احترام بزرگتر و کوچکتر سر جای خودش قرار دارد و من هم همیشه سعی کردم احترامشان را نگه دارم. همه در این مدت می‌خواستند از من بپرسند که چرا از تبریز برگشتم و حالا می‌گویم به خاطر عدم صداقت آقای عباسی و جوابگو نبودن به مسائل و مشکلات دلگیر شدم. آن از ابتدای حضور ما که گفتند بعد از بازی با استقلال متمم‌ قراردادتان آماده است که هیچوقت آماده نشد. آن هم از ممنوع‌الخروجی‌ام که به عهده باشگاه بود و نسبت به آن بی تفاوت و بی مسئولیت بودند. در ضمن قرار بود یک خانه به بنده و یک خانه به آقای عالمی بدهند اما وقتی دیدیم باشگاه در شرایطی نیست که خانه‌های ما را تهیه کند مجبور شدیم در یک خانه بمانیم. بنابراین ما همه جوره کنار آمدم.


همدانی  در ادامه گفت‌و‌گو با فارس تاکید کرد:آقای عباسی به من گفت که مالیاتت را خودت پرداخت کن و من در آن مدت نه تنها یک ریال نگرفتم بلکه یک میلیون تومان پول هواپیما را از جیب خودم دادم که هیچ منتی هم نیست، نصیری هم شاهد است که هنوز هم آن پول را نگرفته‌ام. متاسفانه برخی رفتارهای آقای مدیر دیگر قابل قبول و تحمل نبود و یک نوع بی احترامی برای ما محسوب می‌شد.


همدانی در ادامه تاکید کرد: باز هم اشاره می کنم یک ریال دریافتی نداشتیم اما نسبت به مردم آذربایجان و شهرم تبریز واقعا تعصب دارم و ماندیم و کار کردیم، نتایج مطلوبی هم گرفتیم اما پس از آن که این اتفاق‌ها افتاد، با آقای قلعه نویی صحبت کردم و گفتم من مشکل مالیاتی دارم و او هم گفت به هر حال باشگاه مشکل دارد در حالی که در همان لحظه مبالغی به جاهای دیگر پرداخت می‌شد و خود قلعه‌نویی هم خبر داشت.


مربی سابق استقلال و تراکتور در پایان گفت:من بدون گرفتن پول در تبریز کار کردم و هیچ حرفی نزدم که تیم آرامش داشته باشد اما در جایی که دروغ بگویند نمی‌مانم. شما جای من، اینکه  احترام بگذاری و پولی نگیری و از آن طرف باشگاه هم نخواهد پول مالیاتت را پرداخت کند و بی توجهی کند و با جواب ندادن‌های مکرر، بی احترامی کند، آیا انگیزه‌ای خواهید داشت؟ ما تمام تلاشمان را کردیم تیم شرایط بسیار خوبی داشته باشد اما با ما بدرفتاری کردند.به هر حال این تیمی که در نیم فصل ،چه از نظر کادر فنی و چه از نظر بازیکن ،بسته شده پتانسیل بالایی دارد و مطمئن باشید که نیم فصل دوم تیمی متفاوت خواهد شد،فقط امیدوارم که تراکتورسازی با این رفتار آقایان در آینده ،مثل گذشته که آسیب پذیر بوده ،دچار مشکل نشود. امیدوارم  تراکتورسازی کبیر با آقای قلعه نویی بتواند موفق شود و دل هواداران را شاد کند.

دیدگاه‌ها