کد خبر : 1299606 | 06 بهمن 1394 ساعت 15:48 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

محرابی و گل‌آرا از تیم ملی بوکس اخراج شدند

دو ملی پوش بوکس که به سفر شخصی چین رفته و خبری از آنها نیست از تیم ملی بوکس کنار گذاشته شدند.

محرابی و گل‌آرا از تیم ملی بوکس اخراج شدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سفر حاشیه ای و دردسرساز دو ملی پوش بوکس که با هزینه شخصی شان به مقصد چین انجام شده بود کمی طولانی تر از موعد اعلامی آنها شده و به نظر می رسد با این رویه این دو بوکسور دیگر قصد ادامه فعالیت در تیم ملی بوکس ایران را نداشته باشند.

سجاد محرابی در وزن ۷۵ کیلوگرم و فروتن گل آرا در وزن ۶۹ کیلوگرم دو نماینده با تجربه بوکس ایران هستند که به یکباره اوایل دی ماه درست در روزهایی که فینال قهرمانی کشور جوانان در مازندران برگزار می شد با اجازه شفاهی از سرمربی و مدیر تیم های ملی برای مسافرتی ۲۰ روزه عازم چین شدند. مسافرتی که حالا به بیش از یک ماه رسیده و این دو ملی پوش هم از شیوه سکوت در برابر مسئولان استفاده کرده اند و کسی از آنها باخبر نیست.

پیش از این دبیر فدراسیون بوکس از اولتیماتوم جدی این فدراسیون برای بازگشت دو ملی پوش گفته بود که حالا زمان این اولتیماتوم هم به پایان رسید. علی دانشمند فر دبیر و سخنگوی فدراسیون بوکس  در خصوص عدم بازگشت این دو بوکسور به تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه ما تا صبح امروز سه شنبه به این دو بوکسور مهلت داده بودیم تا خود را به اردوی تیم ملی برسانند که این اتفاق نیفتاد. همانطور که قبلا هم هشدار داده بویدم گل آرا و محرابی از تیم ملی بوکس اخراج شدند و نفرات دیگری جایگزین آنها خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیچ راهی برای اعزام این دو بوکسور به رقابتهای کسب سهمیه المپیک چین وجود ندارد گفت: خیر، این دو بوکسور نیز باید مثل سایر بوکسورها در انتخابی شرکت می کردند که خودشان در اردو حاضر نشدند و بنابراین آنها هیچ شانسی برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک چین ندارند.

دیدگاه‌ها