کد خبر : 1299637 | 06 بهمن 1394 ساعت 18:05 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

رد پیشنهاد بارسلونا از سوی مدیران سلتا

بارسلونا تلاش دارد یک هفته به انتهای فصل نقل و انتقالات زمستانی نولیتو را از سلتاویگو به خدمت بگیرد.

رد پیشنهاد بارسلونا از سوی مدیران سلتا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تلاش است تا جای خالی پدرو که تابستان گذشته به چلسی رفت را با جذب نولیتو پر کند تا جانشین خوبی برای مسی، سوارز و نیمار باشد اما هنوز موفق به انجام این مهم نشده است.

نولیتو که پیش از این سابقه بازی برای تیم دوم و حتی اول بارسلونا را در کارنامه دارد، چند فصلی است که به ستاره اول سلتا بدل شده و مدیران این باشگاه از بیم واکنش منفی هوادارانشان، حاضر به فروش او نیستند و به مدیران بارسلونا اعلام کرده اند که برای انتقال نولیتو، باید 18 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد او را بپردازند. از سوی دیگر بارسلونا هرگز حاضر نیست در نقل و انتقالات زمستانی چنین مبلغی را هزینه کند چون خطر زیر پا گذاشتن قانون فیرپلی مالی این باشگاه را تهدید خواهد کرد.

مدیران بارسلونا چندین فرمول مختلف برای متقاعد کردن باشگاه سلتا به انتقال نولیتو را امتحان کرده اند از جمله معاوضه این بازیکن با منیر الحدادی و ساندرو رامیرز که به ادعای مارکا، این پیشنهاد از سوی مدیران سلتا رد شده است.

دیگر گزینه، انتقال قرضی به شرط خرید دائمی نولیتو در انتهای فصل است؛ البته بارسلونا تحت هیچ شرایطی ملزم به خرید دائمی این بازیکن نخواهد بود با این وجود در صورت بازپس فرستادن نولیتو، مبلغی به عنوان خسارت به سلتا پرداخت خواهد کرد. باید دید به فاصله 6 روز تا انتهای نقل و انتقالات، سرانجام نولیتو بازیکن بارسلونا خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها