کد خبر : 1299823 | 07 بهمن 1394 ساعت 14:02 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

گرفتار شدن کونگ‌فو‌کاران در برف!

در حالی مسابقه‌های کونگ‌فوی قهرمانی آسیا و اجلاس آسیایی از امروز (چهارشنبه) در کرمانشاه آغاز می‌شود که چند تیم در برف گیر کرده‌اند و هنوز به محل برگزاری مسابقه‌ها نرسیده‌اند.

گرفتار شدن کونگ‌فو‌کاران در برف!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، قرار است عصر امروز کنگره آسیایی فدراسیون کونگ‌فو در ایران و در شهر قصرشیرین برگزار شود و فردا هم مسابقه‌های کونگ‌فو آغاز شود که به دلیل بارش سنگین برف و محدود بودن مسیر چند تیم شامل ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مهمانان ویژه هنوز به محل برگزاری مجمع و مسابقه‌ها نرسیده‌اند و در برف گیر کرده‌اند.

در 15 کیلومتر نهایی منتهی به قصرشیرین به دلیل بارش برف مسدود شده و نیروهای راهداری در حال باز کردن مسیر هستند تا این تیم‌ها بتوانند به محل برگزاری مسابقه‌ها برسند. به دلیل مسدود بودن این مسیر، وسایل نقلیه مجبور هستند این 15 کیلومتر را شاید 7 تا 8 ساعت در راه باشند.


رضا حیدری، رییس فدراسیون کونگ‌فو در مورد این شرایط گفت: عصر امروز قرار است مجمع فدراسیون آسیایی برای تشکیل فدراسیون توآ با حضور مهمانان برگزار شده است که تعدادی از این مهمانان هنوز به محل برگزاری مجمع نرسیده‌اند و در مسیر هستند. البته بسیاری از مهمانان ما در اینجا حضور دارند.


وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با فرمانداران و مسئولان شهری، قرار است این تیم‌ها و نفرات هرچه زودتر به محل برگزاری مسابقه‌ها برسند و طبق برنامه عصر امروز مجمع آسیایی برگزار می‌شود و فردا مسابقه‌ها شروع خواهد شد.


رییس فدراسیون کونگ‌فو گفت: هنوز آمار دقیقی از مهمانان خارجی به دست‌مان نرسیده است ولی از مهمانان داخلی آقای شعبانی بهار، معاون همگانی وزیر ورزش اینجاست و افشارزاده و شهنازی نیز فردا به اینجا می‌آیند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا این بارش سنگین برف تاثیری روی برگزاری مسابقه‌های آسیایی گذاشته است گفت: قطعا وقتی جاده‌ها مسدود است، روی روند برگزاری مسابقه‌ها تاثیر می‌گذارد اما امیدواریم تا این تاثیر در کمترین حد خود باشد. فکر می‌کنم تاخیر در برگزاری مسابقه‌ها را شاهد باشیم.


دمای شهرستان قصرشیرین 2- درجه است.


دیدگاه‌ها