کد خبر : 1300401 | 09 بهمن 1394 ساعت 23:37 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - اتلتیکو مادرید

بارسلونا و اتلتیکو مادرید جدالی حساس بر سر صدرنشینی رقابت های لالیگا با یکدیگر برگزار خواهند کرد.

پیش بازی بارسلونا - اتلتیکو مادرید
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید برای حفظ جذابیت رقابت های لالیگا امیدوار است تا بتواند بارسلونا را در نوکمپ متوقف کند. دو تیم فردا عصر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسلونا

شاگردان انریکه همچنان فرمی خیره کننده دارند. آن ها به تازگی راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی شده اند و در سایر رقابت ها نیز وضعیت خوبی دارند. بارسلونا با 48 امتیاز و یک بازی کمتر در صدرجدول رده بندی لالیگا قرار گرفته است و اگر بتواند اتلتیکو مادرید را نیز شکست دهد، وضعیت خود را در صدر جدول قدرتمندانه تر خواهد کرد.
بارسلونا پس از قهرمانی اتلتیکومادرید در دو فصل گذشته، در پنج بازی پیاپی این تیم را شکست داده  و از اعتماد به نفس خوبی در جدال با شاگردان سیمئونه برخوردار است. وضعیت آردا توران و نیمار برای دیدار فردا نامشخص است هر چند لوئیس انریکه در کنفرانس خبری اش تاکید کرد که نیمار مشکلی از بابت مصدومیت ندارد. وضعیت جوردی آلبا نیز برای حضور در دیدار فردا نامشخص است.

اتلتیکو مادرید

حذف اتلتیکو مادرید از رقابت های جام حذفی روحیه شاگردان سیمئونه را پایین آورده است. آن ها چهارشنبه شب در ویسنته کالدون مغلوب سلتاویگو شدند تا از دور رقابت های کوپا دل ری کنار روند. همین مسئله باعث شده تا اتلتیکو در جدال مقابل بارسلونا با تمام وجود به میدان رود.
آن ها به خوبی می دانند که برای ادامه کورس صدرنشینی، باید دست پر از نوکمپ به کالدرون بازگردند. اتلتیکو پیش از جدال مقابل سلتا نیز در لالیگا مقابل سویا با نتیجه بدون گل متوقف شد تا نشان دهد از روزهای اوج خود کمی فاصله دارد. سیمئونه برای جدال حساس مقابل بارسلونا فرناندو تورس را به همراه ندارد.



1088871

دیدگاه‌ها